سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی ۳ هزار هیات اندیشه ورز در استان سمنان

جانشین فرماندهی در ستاد تخصصی بسیج اقشار از ساماندهی ۳ هزار هیات اندیشه ورز در استان سمنان خبر داد.

سرهنگ محمد امامی در نخستین رویداد توانمندسازی مساله محوری اندیشه ورزان گفت : مجامع نخبگانی پرچمداران تحول آفرینی کشور هستند.

وی با اشاره به فلسفه تشکیل هیات اندیشه ورز، گفت:هدف از تشکیل این هیئت ها، کم کردن فاصله بین مردم و دستگاه اجرایی و تلاش برای حل مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت نخبگان است.

جانشین فرماندهی در ستاد تخصصی بسیج اقشار ضمن تشریح نقش آفرینی مجامع نخبگان و اندیشه ورز در حل مسائل مختلف کشور، گفت: این گروه‌های جهادی و حلقه‌های میانی باعث تحرکات مثبت اجتماعی و دستاورد‌های بزرگی می‌شوند.

وی با تاکید بر لزوم بهره مندی از ظرفیت هیات‌های اندیشه ورز و تاکید مقام معظم رهبری در بحث هیات‌های اندیشه ورز، افزود:اکنون قریب به ۳ هزار نخبه در مجامع و سازمان‌های استان شناسایی شدند و این هیات‌های اندیشه ورز بازوان توانمند و اثربخش مشاوره‌ای برای مدیران دستگاه‌های اجرایی هستند.

در این مراسم رضا پارسا مدیر مجامع و نخبگان مرکز راهبردی سازمان بسیج کشور هم گفت: با توجه به دغدغه‌های موجود کشور حدود ۱۱ سالی است که مسائل کشور در حوزه‌های مختلف با روحیه بسیجی و پای کار آمدن اقشار مختلف بسیج حل و برطرف میشود.

وی گفت: در حال حاضر در ۵۱۷ شهرستان کشور مجموعه تشکیلات نخبگان بسیجی شکل گرفته و نخبگان برای حل مسائل و مشکلات کشور با اندیشه ورزی پای کار آمده اند.

رضا پارسا افزود: اندیشمندان و نخبگان بسیجی در گروه‌های اقتصاد، علم و پژوهش ، زن و خانواده - سلامت و محیط زیست و حکمرانی و فضای مجازی سازماندهی شده اند.

وی گفت: در حال حاضر در تمامی ۶۴۰ بخش بسیج اقشار در سپاه استان‌های کشور هیات‌های اندیشه ورز فعالند.

آشنایی با فن مطالبه گری و ارائه راه کار و توانمند سازی از جمله اهداف برگزاری نخستین رویداد توانمندسازی مساله محوری اندیشه ورزان در استان بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.