سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت دیده شدن همه اقشار در طرح‌های ترویج عفاف و حجاب

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: دستگاه‌های اجرایی در اجرای طرح‌های مربوط به عفاف و حجاب، همه اقشار جامعه را در نظر بگیرند.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در ستاد عفاف و حجاب با بیان اینکه طرح نور در خصوص ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است گفت: در زمینه تأمین تجهیزات و نیروی انسانی، دستگاه‌های اجرایی می‌توانند کمک حالِ فراجا باشند..

 

او از تمامی دستگاه‌های اجرایی خواست در خصوص ترویج فرهنگ عفاف و حجاب طرح‌های اجرایی تدوین کنند و در طرح ها، تمام اقشار مختلف جامعه را در نظر بگیرند.

طالبی خواستار مطالعه منشور عفاف و حجاب شد و اظهار کرد: کارکنان سازمان‌های دولتی و غیر دولتی این منشور را با دقت بررسی کنند تا بتوانند عفاف و حجاب را بیش از پیش نهادینه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان این که خراسان جنوبی استانی فرهنگی و مذهبی است تصریح کرد: خراسان جنوبی در خصوص عفاف و حجاب وضعیت مطلوبی دارد و تلاش می‌کنیم کوچک‌ترین موضوعات مربوط به بی حجابی را حل کنیم.

او با بیان این که ترویج بی حجابی کار دشمنان است گفت: دشمنان با کمک رسانه، تلاش می‌کنند سبک زندگی غربی را در جامعه ایران رواج دهند، اما موفق نخواهند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.