معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی از اعزام ۲۸۰ دانش آموز دختر به مشهد مقدس برای شرکت در طرح تبیینی روا خبر داد و گفت: دشمن به دنبال ترویج سبک زندگی غربی در ایران است.

سید محمدرضا طالبی امروز در مراسم اعزام دانش اموزان دختر مقطع متوسطه به دوره تبیینی روا در مشهد مقدس با ارائه تحلیلی از شرایط قبل و بعد از پیروزی انقلاب گفت: دشمن بعد از پیروزی انقلاب در ایران، همواره به دنبال تغییر نظام بوده لذا برای رسیدن به این هدف از روش‌های مختلف مانند کودتا، ایجاد جنگ‌های طایفه‌ای، ترور و... بهره گرفته است.

به گفته وی؛ استکبار با حمایت از صدام در شرایط ابتدای انقلاب، جنگ نابرابری را علیه مردم ایران اسلامی آغاز کرد، اما با حضور گسترده گروه‌های مختلف مردم در جبهه‌های نبرد، شکست خورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در جنگ‌های گذشته بخش‌هایی از ایران جدا شدند، اما در دوران انقلاب، اجازه ندادیم ذره‌ای از خاک وطن به دست دشمنان بیفتد، خاطرنشان کرد: دشمنان با خنثی شدن توطئه‌هایشان به این نتیجه رسیدند که اعتقاد ملت ایران به ولی فقیه و اینکه شهادت سعادت است، مانع پیروزی آنها است. 

طالبی با بیان اینکه دشمن در دهه ۷۰ جنگ فرهنگی را علیه ما آغاز کرد که خاکریز و سلاح دشمنش مشخص نیست، تصریح کرد: دشمن در راستای جنگ فرهنگی اقدام به توزیع فیلم‌های مستهجن، استفاده از ماهواره و... کرد و در ادامه آن در دهه ۸۰ جنگ هوشمند را آغاز کرد. دشمن در دهه ۹۰ هم با ۵۰ تا ۶۰ مؤلفه جنگ ترکیبی را با هدف ترویج ناامیدی در جامعه آغاز کرد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: متأسفانه دشمن تا حدودی در جنگ فرهنگی موفق بوده و مأموریت شما با شرکت در طرح تبیینی روا این است که با کنشگری در این زمینه به وظیفه خود به خوبی عمل کنید. اگر به وظیفه خود به درستی عمل نکنیم، مدیون خون شهدا خواهیم بود و لحظه‌ای امنیت و آرامش نخواهیم داشت.

وی با تأکید بر اینکه امنیت موجود در کشور نتیجه خون شهدا است، خاطرنشان کرد: شما با شرکت در این طرح، کنشگرانی خواهید بود که به وظیفه خود در حوزه دانش‌آموزی و مدارس باید عمل کنید.

طالبی تأکید کرد: دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی ما به سبک زندگی غربی است و وظیفه دانش آموزان شرکت کننده در طرح تبیینی روا در این زمینه خیلی سنگین است.

۲۸۰ دانش آموز دختر برگزیده در مقطع متوسطه اول و دوم برای شرکت در طرح تبیینی روا به مشهد مقدس اعزام شدند. دانش آموزان پسر استان هم قبل از این برای حضور در این طرح اعزام شده بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.