سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبکه فیبرنوری شهرک صنعتی هشتگرد استان البرز راه اندازی شد

مدیر شرکت مخابرات استان البرز از راه اندازی شبکه فیبر نوری شهرک صنعتی هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ با هدف جهش تولید و رونق اقتصادی منطقه خبر داد.

عبداله بیان در آیین افتتاح شبکه فیبر نوری شهرک صنعتی هشتگرد افزود: این شهرک صنعتی با برخورداری از تعداد زیادی واحد تولیدی و صنعتی یکی از مناطق تاثیر گذار اقتصادی استان البرز و کشور است.

وی گفت: در آینده نزدیک تمام شبکه های مسی مخابراتی استان البرز جمع آوری و فیبرنوری جایگزین آن ها خواهد شد؛ با این اقدام کیفیت و سرعت اینترنت ارتقاء خواهد یافت.
بیان اضافه کرد: مهمترین ویژگی فیبرنوری پایداری خوب و کاهش سرقت و آسیب های آن است ضمن آنکه کیفیت و سرعت اینترنت در بستر فیبر نوری بالا است.
مدیر شرکت مخابرات البرز افزود: در شبکه مسی مخابراتی محدودیت و ناپایداری اینترنتی وجود دارد و بالاترین سرعت آن ۱۶مگابیت در ثانیه است اما سرعت اینترنت در بسترفیبر نوری تا یک هزار مگابیت و حتی بیشتر در ثانیه است.
وی گفت: تمام شرکت ها و کسب و کارهای اقتصادی برای معاملات ملی و بین المللی در بستر مجازی نیازمند ارتباط باکیفیت و پایدار هستند که خوشبختانه این شاخصه در فیبرنوری وجود دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.