حضور ۱۴ شرکت فناور البرز در نمایشگاه الکامپ تهران

مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام مستقر در استان البرز گفت: ۱۴ شرکت فناور این منطقه دستاورد‌های خود را در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ تهران به نمایش گذاشتند.

سیدمهدی جعفری گفت: بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ، الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک تهران از امروز نهم تیرماه آغاز به کارکرد.
 
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ظرفیت‌ها ودستاورد‌های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در دولت سیزدهم در دید عموم قرار داده شده است، بیان کرد: این شرکت‌ها در زمینه‌هایی از جمله تولید تلفن همراه، تبلت، ساعت هوشمند، پاور بانک، هندزفری، تجهیزات پرداخت الکترونیکی، طراحی و تولید انواع رایانه‌های تک برد، قطعات رایانه، حافظه و ذخیره ساز‌های رایانه ها، و طراحی و تولید سیستم‌های مخابراتی، فعالیت دارند.
 
جعفری گفت: پاویون منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با حضوراین شرکت‌ها در سالن ۴۰ نمایشگاه بین المللی تهران برپا شده است.
 
جعفری با اشاره به آمادگی این منطقه برای استقرار هر چه بیشتر شرکت‌های فناور بیان کرد: با توجه به توسعه زیرساخت‌ها در پیام با هدف تبدیل شدن این منطقه به قطب فناوری‌های نوین، شرکت‌های دانش بنیان و فناور می‌توانند از این ظرفیت برای راه اندازی واحد‌های خود در پیام بهره گیرند.
 
۱۴ شرکت فناور منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین الملی پیام در سالن شماره ۴۰ بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ، الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک ۱۴۰۳ که از ۹ تا ۱۲ تیرماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران دایر است، حضور خواهد دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.