سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف و توقیف بیش از یک تن فرآورده خام دامی فاسد در اصفهان

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان گفت: بیش از یک تن فرآورده خام دامی فاسد از یک واحد قطعه‌بندی و بسته‌بندی گوشت مرغ و ماهی در اصفهان کشف و توقیف شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان  گفت:کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی به منظور ارتقای سطح بهداشتی مراکز عرضه   از مراکز عرضه، بسته‌بندی و قطعه‌بندی شهرستان بازدید کردند.

سید اکبر حسینی افزود: در یکی از واحد‌های قطعه‌بندی و بسته‌بندی گوشت مرغ و ماهی، تخلفات متعدد بهداشتی از جمله نگهداری فرآورده‌های خام دامی فاسد و غیرقابل مصرف، به کارگیری اتباع غیرمجاز، نگهداری آبزیان حرام گوشت و استعمال دخانیات حین کار مشاهده شد. 

او گفت: با محرز شدن تخلفات، پس از اخذ دستور مقام قضائی بیش از یک تن فرآورده خام دامی فاسد توقیف و معدوم و محل مذکور تا طی مراحل قانونی پلمب شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان گفت: تهیه و توزیع هرگونه فرآورده خام دامی باید با رعایت اصول بهداشتی صورت گرفته و انجام هر گونه تخلف در این زمینه، از چشم کارشناسان دامپزشکی دور نخواهد ماند و با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.

او ادامه داد: هرگونه تخلف بهداشتی در حوزه دامپزشکی که سلامت جامعه و امنیت غذایی مردم را به مخاطره بیندازد، با برخورد قاطع دامپزشکی روبرو می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.