سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهید رئیسی الگوی جدید خدمت را ارائه کردند

یکی از رهبران مقاومت اسلامی عراق با بیان اینکه شهید رئیسی الگوی جدید از خدمت به مردم ارائه کردند، گفت: شهید رئیسی یک عالم مجتهد مخلص و عاشق ولایت و معتقد به ولایت فقیه و خط امام (ره) بود.

 حجت‌الاسلام سید هاشم الحیدری از رهبران مقاومت اسلامی عراق در حاشیه مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید رئیسی و همراهان ایشان که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر حضرت فاطمه‌ی معصومه سلام‌الله‌علی‌ها برگزار شد گفت: آیت‌الله رئیسی یک عالم مجتهد مخلص و عاشق ولایت و معتقد به ولایت فقیه و خط امام (ره) بود.

یکی از رهبران مقاومت اسلامی عراق با تاکید بر اینکه شهید رئیسی معتقد به خدمت به مردم بودند و یک الگوی جدید از خدمت به مردم ارائه کردند که تعالیم دین باید بین مردم باشد، تصریح کرد: این الگویی که ارائه کردند، در نظام جمهوری اسلامی اهمیت بسیاری دارد چراکه بعضی افراد شاید کنار درس و بحث هستند ولی با مردم نیستند.

هاشم الحیدری با بیان اینکه حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری، شهید رئیسی، آیت‌الله سید حسن نصرالله، شهدای محراب و شهید رئیسی مانند حضرت علی (ع) و پیغمبر (س) برای خدمت یک نمونه و الگوی جدید ارائه کردند، گفت: شخصیت شهید رئیسی بی‌نظیر است و یک انرژی دادند برای انقلاب، مردم و کل امت اسلامی و آزادگان جهان.

 هاشم الحیدری با تاکید بر اینکه شهید رئیسی اثر شهادتش بیشتر از خود رئیس جمهور است، تصریح کرد: با اینکه بسیار خدمت کردند، اما خدا خواست که در راه خدمت مردم شهید شوند و قطعا بعد از شهادت ایشان تاثیرش بیشتر خواهد بود.

یکی از رهبران مقاومت اسلامی عراق گفت: ایشان دعا کنند که ما هم در این راه شهید شویم و سایه ولی فقیه، مقام معظم رهبری تا تا ظهور امام زمام (عج) مستدام باشد.

برچسب ها: شهید رئیسی ، الگو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
رئیسی به تنهایی یک مکتب بود مکتب خدمت به هم نوع