سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار مدیر منطقه زاهدان با کارکنان مرکز سوختگیری هواپیمایی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان به منظور دیدار چهره به چهره با کارکنان، در محل سوختگیری هواپیمایی زاهدان حضور یافت و با کارکنان آن مجموعه دیدار نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، قربانعلی مردانی در راستای تکریم کارکنان و بررسی مشکلات و مسائل آنان در محیط کار، امروز به صورت چهره به چهره با حضور در مرکز سوختگیری هواپیمایی زاهدان با کارکنان آن مرکز دیدار و گفتگو کرد.

مدیر منطقه زاهدان در این دیدار، واحد سوخترسانی هواپیمایی را یکی از بخش‌های مهم، با اهمیت و حساس در مجموعه شرکت ملی پخش عنوان نمود و افزود: با توجه به اینکه واحد‌های سوخترسانی هواپیمایی، مسئولیت تأمین و توزیع سوخت پرواز‌های داخلی و خارجی را به عهده دارند، وجود کوچکترین مشکل در انجام عملیات و تجهیزات می‌تواند تبعات جبران ناپذیری را در پی داشته باشد از این رو آماده بکار بودن تجهیزات و شرایط نیروی انسانی، از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مطرح شده از سوی کارکنان قابل پیگیری است و باید مورد بررسی قرار گیرد، کمبود نیروی انسانی را مسئله اول منطقه عنوان نمود و گفت: پیگیری‌های متعددی از سوی منطقه در این زمینه انجام شده و درحال انجام است که امیدوارم نتیجه مطلوب حاصل گردد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.