سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راننده فراری کامیون منجر به فوت شهروند راوری بازداشت شد

دادستان راور از دستگیری راننده فراری کامیونی که منجر به تصادف دلخراش و مرگبار یک عابر پیاده در محور‌های مواصلاتی این شهرستان شده بود خبر داد.

مجتبی استوار زاده با اشاره به ماده ۷۱۹ قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده)، اظهار داشت: هرگاه مصدوم احتیاج به کمک فوری داشته و راننده با وجود امکان رساندن مصدوم به مراکز درمانی و یا استمداد از ماموران انتظامی از این کار خودداری کند و یا به منظور فرار از تعقیب، محل حادثه را ترک و مصدوم را رها کند، حسب مورد به حبس بیش از دو سال محکوم خواهد شد.

دادستان راور در تشریح این خبر گفت: هفته گذشته در یکی از محور‌های مواصلاتی در روستایی از توابع شهرستان راور، عابر پیاده شبانه وارد جاده شده و راننده کامیونی بدون توجه به جلو با وی برخورد کرده و علی رغم شدت برخورد از صحنه متواری شد.

وی افزود: بر اثر بی توجهی راننده در امر امداد رسانی و فرار از صحنه جرم و عبور تعداد زیادی از کامیون ها، متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده و متلاشی شدن بدن، عابر پیاده در دم جان باخت.

این مقام قضایی اعلام کرد: ضمن صدور دستورات قضایی و تلاش شبانه روزی مامورین کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان راور و بررسی کلیه دوربین‌های جاده‌ای، کامیون مذکور شناسایی و در کوتاه‌ترین زمان توقیف گردید و راننده متخلف بازداشت شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.