سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو

استانداری مرکزی: خودرو‌ها در روز‌های سه‌شنبه در محدوده زیر پل خیبر تا میدان شورا تردد نخواهند داشت.

سرپرست هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی در جلسه شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی با اشاره به طرح پیاده‌راه مسیر پل خیبر تا میدان شورا گفت: مقرر شد در دو طرح ضلع جنوبی و شمالی پیاده‌راه به صورت سنگفرش شود که قسمت جنوبی آن مصوب شد و اصلاحات، محدودیت‌ها و اطلاع‌رسانی به مردم هم باید انجام شود.

اسدی افزود: طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو در همین محدوده با اطلاع‌رسانی طرح و اعلام زمان اجرا توسط شهرداری یکی دیگر از مصوبات بود.

او گفت: مقرر شد محدوده زیر پل خیبر تا میدان شورا فقط در روز‌های سه‌شنبه خودرو‌ها تردد نداشته باشند و یکی از اصلاحات این است که زیرپل خیبر برای اتوبوس و تاکسی مناسب‌سازی شود.

سرپرست هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی افزود: پیشنهاد شد تقاطع محور دلیجان-محلات به صورت مسیر رسمی تلقی شود، اما مخالفت هایی شد مبنی بر این که این قسمت مسیل است و احتمال وقوع سیل وجود دارد؛ در نهایت بررسی بیشتر به راهداری واگذار شد.

او با اشاره به بررسی ۵ نقطه حادثه‌خیز گفت: قرار شد این نقاط از منابع ملی پیش‌بینی اعتبار شود که تقاطع محمدآباد در مسیر دلیجان_محلات، تقاطع سد ساوه، تقاطع خنداب و دو مسیر دیگر مقرر شد بررسی شوند.

برچسب ها: سه شنبه ، بدون خودرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
احداث زیرگذر یا تقاطع غیرهم سطح به جای میدان شورای اراک باعث کاهش ترافیک میشود
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
شما اتوبوس های برقی و پرسرعت در اراک بیارید ، هیچ کس دیگه از ماشین شخصی استفاده نمی‌کند.
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
به جای ساخت چراغ قرمز در میدان ولی عصر اراک باید تقاطع غیرهم سطح یا زیرگذر احداث میشد . متاسفانه افرادی که در مدیریت شهری اراک دارای مسئولیت هستند از شرکت های مهندسین مشاور دارای گرید حمل و نقل و ترافیک استفاده نمی‌کنند.
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
احداث تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر ) به جای چهارراه دکتر حسابی ارا‌ک که هر روز با ترافیک مواجه هست
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
خیابان امام خمینی اراک باید تعریض و عقب نشینی شود
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
واقعا خنده داره چون ۳۰ سال پیش شهرداری اراک ، کلی پول داد به مالکان ساختمان ها و مغازه های بر خیابان محسنی برای تملک اراضی و عقب نشینی و تعریض خیابان محسنی ،، ولی حالا شهرداری همین خیابان را به پیاده راه تبدیل کرده و کلی پول سنگفرش و ... داده و جلوی روانی تردد خودروها را گرفته . متاسفانه پل خیبر خیابان محسنی هیچ تاثیری در کاهش ترافیک نداشته و حتی پایه های پل عامل ایجاد ترافیک و سدمعبر شده.
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
چرا در خیابان اصلی ( محسنی )که محل عبور و مرور حجم عظیمی از خودروهاست ، تا وسط خیابون پیاده راه میسازند تا مانع تردد خودروها شوند ؟ این طرح های عجیب و غریب را از کجا می آورند ؟
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
فکر کن از محسنی تا قائم مقام ماشین نتونه رفت و آمد کنه !!! همه ماشینها سرریز میشن تو خیابون تنگ محسنی !!! ترافیک هزار برابر میشه ! الحمدلله که مسئولین مردم آزاری داریم .
ناشناس
۱۱:۳۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
واقعا این همه رای میدیم بشینید ترافیک رو سنگین تر کنید و کار مردم رو سخت تر ؟؟ این چه تصمیمات بچگانه و بی تدبیریه که می گیرید ؟ نشستید فکر کردید ب جای اینکه ده تا خونه قدیمی رو در طرح تعریض خیابان محسنی بخرید و درست کنید اومدید نصف خیابون رو سنگفرش کردید که فقط شده جولانگاه موتورسوارها . مگه چقدر عابر قراره از این پیاده راه به این عریضی رد بشه ؟ چقدر دوست دارید مردم رو عذاب بدین ؟
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
پیاده راه طرح غیرکارشناسی بود
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
پل خیبر خیابان محسنی اراک باید جمع آوری شود چون این پل عامل ترافیک در مرکز شهر اراک شده ، به جای پل خیبر می‌توان تقاطع غیرهم سطح یا زیرگذر احداث کرد
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
اینا کلا دنبال این هستن که مرکز شهر ماشین نره . نمی دونم کی میشینه طرح میریزه ؟ توی هوای آلوده ی اراک ، مجبور می کنن طرف با دوچرخه رفت و آمد کنه . بعد خانمها باید چکار کنن ؟