سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرامیداشت یاد شهدای خدمت در امامزاده عبدالله همدان

مراسم یادبود شهدای خدمت در آستان مقدس امامزاده عبدالله همدان برگزار شد.

استاندار همدان در این مراسم گفت: از زمان ارتحال ملکوتی امام راحل، چنین تشییع پیکر‌هایی سابقه نداشت و مراسم شهید قاسم سلیمانی را هم می‌توان مشابه همین حضور حماسی دانست و آنرا حاصل رفتار و منش این خادم ملت دانست.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: اگر ما رییس جمهور کشورمان را از دست دادیم دل خوش این هستیم که سایه فردی شایسته همچون رهبر معظم انقلاب بر سر جامعه، امت اسلامی و مظلومان جهان است و ایشان فردی هستند که امید می‌دهند و راه را برای ما روشن و هموار می‌کنند.

او همچنین مهمترین خصلت آیت‌الله رئیسی را خدمتگزاری به مردم در همه شرایط دانست و گفت: مردم پس از شنیدن خبر سانحه پیش آمده برای رئیس جمهور برای سلامتی آنها دست به دعا برداشتند، اما با خبر شهادت ایشان و همراهانشان همه یکپارچه عزادار شدند.

استاندار همدان گفت: در آخرین جلسه‌ای که با شهید رئیسی داشتیم به همه ما تاکید داشتند، امسال سال آخر دولت است و ضروری است برای خدمت به مردم از همه توان خود استفاده کنید.

علیرضا قاسمی فرزاد با اشاره به شهید امیر عبدالهیان گفت: همه عمر خود را صرف مستضعفان و محرومان کرد و در ارتباط با غزه دیپلماسی قوی را در میدان پیاده کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.