سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورزش‌های همگانی بسیج مازندران در مسیر توسعه

رئیس هیات ورزش‌های همگانی بسیج مازندران از ساماندهی ۱۰ هیات شهرستانی از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون خبر داد.

پیروز رودپشتی رئیس هیات ورزش‌های همگانی بسیج مازندران گفت: به لطف خدا توانستیم در اولین گام شهرستان‌های بدون رئیس هیات و یا ضعیف در ورزش همگانی بسیج را ساماندهی کنیم تا با تعامل و هماهنگی بهتری در راستای پیشبرد اهداف و عملی کردن برنامه‌های تعیین شده گام برداریم.

او افزود: با سرکشی و دیدار با مدیران ورزش تمام شهرستان‌های استان، مشکلات ورزش همگانی را بررسی و راهکار‌هایی را برای رفع موانع ارائه کردیم.

رودپشتی گفت: ایجاد ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی و همچنین برگزاری همایش‌های پیاده روی خانوادگی در شهر‌ها و روستا‌ها و ادامه ساماندهی هیات ورزش همگانی بسیج شهرستان‌ها از مهمترین اهداف تعیین شده ما در راستای ترویج و گسترش ورزش در بین عموم مردم و کاهش آسیب‌های اجتماعی است که باجدیت دنبال می‌شود.

او افزود: جشنواره فرهنگی ورزشی مساجد و محلات برای بانوان با شعار ورزش، نشاط و معنویت از مرداد ماه در تمامی شهرستان‌ها کشور برگزار خواهد شد.

رودپشتی گفت: برنامه‌های متنوعی برای توسعه ورزش در روستا‌ها و مناطق کم برخوردار مازندران داریم که با کمک دهیاری‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج عملی خواهد شد تا جامعه‌ای سالم و پرنشاط را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.