سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرامیداشت ششمین سالروز رحلت مجاهد نستوه آذربایجان

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: نام و یاد حجت الاسلام والمسلمین حسنی یادآور شجاعت استقامت و اقتدار این شخصیت انقلابی است.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در مراسم گرامیداشت ششمین سالروز رحلت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حسنی که در یادمان آن مجاهد نستوه در باغ رضوان ارومیه برگزار شد اظهار کرد:  نام و یاد حجت الاسلام والمسلمین حسنی یادآور شجاعت استقامت و اقتدار این شخصیت انقلابی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی خاطر نسان کرد: استقامت و مقاومت مجاهد نستوه آذربایجان در برابر ضد انقلاب امنیت و آرامش را برای مردم آذربایحان غربی به ارمغان آورد و روح مجاهدت و غیرت دینی را در مردم این منطقه زنده کرد. 

پژوهشگر تاریخ اسلام یکی دیگر از سخنرانان این مراسم معنوی بود که گفت: اگر مجاهدت‌های افرادی مثل شیخ غلامرضا حسنی نبود با گذشت ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی امنیتی در کشور وجود نداشت. 

 قنبری ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین حسنی سنگربان اسلام، شجاع، قاطع و مدافع انقلاب بود.

در ادامه این آیین حاضران با نثار گل به مزار مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حسنی نام و یاد مجاهد نستوه آذربایجان را گرامی داشتند.

مجاهد نستوه شیخ غلامرضا حسنی شش سال پیش ۳۱ اردیبهشت ماه بعد از عمری مجاهدت و مبارزه انقلابی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت و امروز بعد از گذشت شش سال مردم مراسمی را به نام و یاد مجاهد نستوه آذربایحان برگزار کردند. 

یک دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ارومیه و نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه از سال ۱۳۵۸ تا سال ۱۳۹۲ از جمله مسئولیت‌های این عالم سفر کرده بود.

این مجاهد خستگی ناپذیر سه بار از سوی عناصر ضد انقلاب در شهر‌های تهران و ارومیه مورد سو قصد قرار گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.