سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسین شریعتمداری:

نکته دردناک برای مردم ما از دست دادن یک خادم بزرگ است

شریعتمداری گفت: شهید رئیسی ویژگی‌های کم نظیری داشت و به شدت مردمی بود. هیچ وقت ایشان را نمیدیدی که مشغول کاری نباشد.

حسین شریعتمداری مدیر مسئل روزنامه کیهان درباره شهادت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه هوایی در گفتگو با شبکه خبر  اظهار کرد:  این سانحه را به مردم ایران تسلیت می‌گویم، اما  به روح مطهر این شهدای بزرگوار تبریک می‌گویم. آن‌ها اجر یک عمر فداکاری خود را گرفتند.

وی افزود: به قول شهید آوینی ما شهید‌ها را از دست نمی‌دهیم و آن‌ها را به دست می‌آوریم و خودمان را از دست می‌دهیم.شهید رئیسی  ویژگی‌های کم نظیری داشت و او به شدت مردمی بود و هیچ وقت ایشان  را نمی دیدی که مشغول کاری نباشد. او از کاری فارغ نمی‌شد به کاری دیگر مشغول می‌شد.

شریعتمداری ادامه داد: نکته دردناک برای مردم ما از دست دادن یک خادم بزرگ است. ایشان هدیه خود را دریافت کردند.  شهید بزرگوار رئیسی و آل هاشم و امیرعبداللهیان و سایر شهدای ما هر کدام را ببنید آدم‌های بی بدیلی هستند. درست است که جایگاه آن‌ها پر می‌شود، اما این اتفاق چندان آسان نیست.

وی در انتها گفت: ما از این اتفاق‌ها کم نداشتیم. در فاصله دو ماه رئیس جمهور و نخست وزیر و  رئیس دیوان عالی کشور و چندین وزیر ونماینده مجلس به شهادت رسیدند، اما چیزی از دست نرفت و هر یک از این‌ها برای سرنگونی یک کشور کافی بود، اما نظام ما با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.