پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پی شهادت رئیس‌جمهور

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان در پیامی شهادت خادم الرضا و خادم خستگی‌ناپذیر ملت، رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفتند.

آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان و اسدالله عباسی، استاندار گیلان در پی شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش در سانحه هوایی پیام مشترکی صادر کردند. 

در متن این پیام تسلیت آمده است:

با کمال تأثر و تأسف فاجعه جانگداز و دلخراش شهادت یاور رهبری، خادم‌الرضا و خادم خستگی‌ناپذیر ملت؛ حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور محبوب، مردمی و انقلابی کشورمان و همراهان ایشان در حادثه سقوط بالگرد همه ملت عزیزمان را داغدار کرد.

ملت عزیز نیک می‌دانند که خادمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی راه سرخ شهادت را برای اعتلای نام ایران اسلامی برگزیده و خود را تحت هر شرایطی وقف خدمت به اسلام و مسلمین نموده‌اند و در هر شرایطی در انتظار ‏شهادت در راه رسیدن به معبود هستند.

آن بزرگمرد با جهت‌گیری‌های الهی و انقلابی، کار برای مردم را باعث جلب رضای الهی می‌دانست و ساده‌زیستی، مواضع انقلابی و روحیه جهادی را سرلوحه امور خود قرار داده بود که پس از عمری خدمت صادقانه و خالصانه توانست مزد خادمی خود در آستان حریم ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) را در شب ولادت باسعادت آن امام همام دریافت کند.

آیت‌الله رئیسی همه عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید و آرزوی شهادت در راه خدا در وجود آن سید انقلابی و جلیل‌القدر همواره شعله می‌کشید و قدم نهادن در مسیر‌های سخت و کار‌های بزرگ با شوق و تمنای وصال به معبودش بوده است.

اکنون آن مجاهد عرصه خدمت که نمونه برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) بود، به آرزوی دیرینه خود رسیده و به یقین در نزد اهل بیت عصمت و طهارت و اجداد طاهرینش مأجور است.

اینجانبان ضایعه غم بار و هجرت ملکوتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محبوب، مغتنم و مردمی کشورمان و همراهان ایشان را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز، مردم شریف ایران اسلامی و خانواده گرانقدر ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای روح بلند آن خادم بزرگ ملت علو درجات و همنشینی با ائمه اطهار (ع) و برای خانواده مکرم ایشان، اعضای محترم هیئت دولت و مردم شریف ایران اسلامی صبر و بردباری مسئلت می‌نماییم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.