سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و «آذرشهر، میانه و شبستر» در آذربایجان شرقی آغاز شد.

در این دوره ۱۲ نفر در سه حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و «آذرشهر، میانه و شبستر» در آذربایجان شرقی با هم به رقابت پرداختند که از بین آنها ۶ نماینده باقیمانده استان انتخاب خواهد شد.

چهار نماینده از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر و از حوزه‌های انتخابیه میانه و شبستر نیز از هر کدام یک نفر انتخاب می‌شوند.

انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر تمام الکترونیکی و در حوزه‌های انتخابیه میانه و شبسترنیمه الکترونیکی خواهد بود.

در این مرحله از انتخابات در سه حوزه انتخابیه استان یک هزار و ۳۲۷ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است که از این تعداد هزار و ۱۷۴ شعبه ثابت و ۱۵۳ شعبه سیار است.

از هزار و ۳۲۷ شعبه اخذ رای ۹۰۳ شعبه ثابت شهری و ۱۴ شعبه سیاری شهری است و ۲۷۳ شعبه ثابت روستایی و ۱۳۷ شعبه سیار روستایی است.

در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی یک میلیون و ۹۰۷ هزار و ۹۲۵ نفر واجد شرایط رای دادن است که از این تعداد ۶ هزار و ۲۱ نفر رای اولی هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.