سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام فراخوان تولیدات نمایشی «شب‌های الوند» در همدان

فراخوان نخستین همایش تولیدات نمایشی «شب‌های الوند» با مشارکت انجمن هنر‌های نمایشی استان همدان و با هدف حمایت از تولیدات نمایشی اعلام شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: ضرورت افزایش جمعیت، فرزندآوری و تقبیح سقط جنین، مبارزه با استکبار جهانی و ترویج استکبار ستیزی، نماز، بیان خدمات و پیشرفت‌های نظام، خدمات خاص دولت انقلابی، افشای فتنه ۱۴۰۱، ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و بخش فلسطین و غزه از موضوعات و محور‌های مورد تاکید همایش تولیدات نمایشی شب‌های الوند است.

مسعود ویژه با بیان اینکه تولیدات نمایشی در این رخداد هنری بر محور ارزش‌ها و هنجار‌های جامعه ایرانی-اسلامی استوار و بنا شده است، گفت: مفاخر ملی، دینی و مذهبی، مفاخر منطقه ای، استانی و قومی آیین‌ها و مناسک منطقه ای–بومی و ملی از دیگر محور‌های تولیدات نمایشی این همایش است.

او آخرین مهلت ارسال درخواست و طرح به دبیرخانه را ۳۰ اردیبهشت اعلام و گفت: آخرین مهلت دریافت پروانه نمایش و ارسال به دبیرخانه ۲۵ مردادماه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این همایش واقع در بلوار مفتح، مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا، معاونت هنری و سینمایی ارسال کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.