سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل هزار و ۴۰۳ پرونده حوادث کار در آذربایجان‌غربی

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی گفت: پارسال هزار و ۴۰۳ پرونده حوادث جرحی ناشی از کار در پزشکی قانونی استان تشکیل شده است.

موسی ادیب‌فر مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی گفت: پارسال هزار و ۴۰۳ مورد پرونده ناشی از حوادث کار در پزشکی قانونی استان تشکیل شده که از این تعداد ۱۳۵۹ پرونده مربوط به مردان و ۴۶ مورد زنان بود.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت ۲۸ هزار و ۷۷ پرونده نزاع در پزشکی قانونی استان تشکیل شده که ۷ هزار و ۷۵۰ پرونده برای زنان و ۲۰ هزار و ۳۲۷ پرونده مربوط به مردان است.

ادیب‌فر با اشاره به اینکه در این بازه زمانی ۱۳ هزار و ۴۰۸ پرونده مربوط به تصادفات جرحی در پزشکی قانونی استان تشکیل شد، یادآور شد: همچنین در این مدت ۷۲ هزار و ۶۸۹ معاینه توسط پزشکی قانونی استان انجام شد و تشکیل پرونده شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: پارسال ۳۲۷ مورد مجوز سقط جنین توسط پزشکی قانونی استان تشکیل شده و همچنین ۶۲ مورد مجوز فوت ناشی از سوختگی، ۴۲ مورد مجوز فوت ناشی از غرق شدگی، ۴۲ مجوز فوت ناشی از سرمازدگی، ۱۲ مورد مجوز فوت ناشی از برق گرفتگی و ۴۰۹مورد مجوز برای مرگ‌های طبیعی که بر اثر بیماری صورت گرفته، توسط پزشکی قانونی استان صادر شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.