سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار مهاباد پیگیر مطالب و مشکلات روستا‌های بخش مرکزی شد

فرماندار مهاباد به همراه بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان شهرستان و روسای دستگاه‌های اجرایی پیگیر مشکلات و مطالبات سه روستای قلقله، خطایی و گرده‌رش واقع در بخش مرکزی این شهرستان شد.

حسن عباسی فرماندار مهاباد در این بازدید ضمن گفت و گوی صمیمی با اهالی روستا، پیگیری مشکلات و مطالبات روستاهای بخش مرکزی شد و در این بازدید مقرر شد جهادکشاورزی در روستای گرده‌رش نسبت به تامین کنتور‌های آب کشاورزی اقدامات لازم را انجام نماید و همچنین مصوب شد جلسه‌ای با حضور مدیر کل منابع طبیعی برای رفع مشکلات اراضی و رفع تداخلات روستای گرده‌رش با روستا‌های همجوار برگزار گردد.

وی همچنین از احداث زمین چمن مصنوعی برای جوانان روستای گرده‌رش و روستا‌های همجوار نیز خبر داد و گفت امسال احداث زمین چمن مصنوعی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

در ادامه بازدید از روستای خطایی مشکلات مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد در صورت عقب‌نشینی اهالی روستا، بنیادمسکن‌انقلاب‌اسلامی ادامه اجرای طرح هادی رو در روستا خطایی اجرایی نماید و همچنین رفع عدم روشنایی معابر روستا و اصلاح شبکه برقی روستا که تحت پوشش میاندوآب است با مذاکره تلفنی فرماندار مهاباد با مسئولان شهرستان مقرر شد طی یک هفته ساماندهی گردد.

ساماندهی مسیر داخل روستا، احداث پارک و تکمیل پروژه مدرسه نیمه کاره روستای قلقه نیز از جمله موارد درخواستی اهالی روستا بود که در دستور کار قرار گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.