فرماندار ویژه مهاباد گفت: خدمات عمومی نظیر آب، برق، گاز و مخابرات به سکونتگاه‌های غیر رسمی و خارج از محدوده شهر و روستا نیز تعلق خواهد گرفت.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جریان بازدید از روستا‌های بخشی مرکزی گفت: براساس آخرین ابلاغی ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی و بهسازی محیط‌های اسکان واقع در خارج از محدوده روستا‌ها و حریم شهر‌ها تامین زیرساخت و فراهم کردن حداقل خدمات عمومی در اولویت است.

وی ادامه داد: با استفاده از این قانون امکان ارایه خدمات عمومی و رفاهی به اماکن مختلف خارج از محدوده فراهم شده و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

فرماندار ویژه مهاباد در این ادامه بازدید‌های امروز و در غار آبی سهولان گفت: ساماندهی غار برای استقبال و پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی در آستانه تعطیلات سال جدید باید انجام شود.

عباسی اضافه کرد: اقدامات امنیتی در محدوده غار و همچنین بهسازی و بازسازی سیستم روشنایی و برق نیز با واگذار به پیمانکار در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین در جریان بازدید از پنج روستای کلیجه، عیسی کند، قره بلاغ، برهان و قمطره بر روند اجرای طرح‌های هادی، خدمات عمومی، گسترش فضا‌های آموزشی و ورزشی نظارت و تصمیماتی ویژه برای رفع مشکلات اهالی روستا اتخاذ گردید.

عباسی همچنین با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی به ۱۴۱ روستای مهاباد افزود: این پروژه در سه محور درحال انجام بوده و دولت با تامین اعتبار به موقع تمام تلاش خود را برای اتمام آن طبق موعد مقرر بکار خواهد گرفت.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای ۱۹۲ روستا در ۲ بخش مرکزی و خلیفان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.