سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دفاع از اعتبار فوتبال ساحلی مازندران

سرمربی تیم آداک نوشهر گفت: با وجود شرایط نابرابر برای رقابت‌ها با تیم‌های صنعتی از اعتبار فوتبال ساحلی مازندران در مسابقات لیگ برتر کشور دفاع می‌کنیم.

سهند اسماعیلی سرمربی آداک نوشهر که در فصل گذشته موفق شد این تیم را به مقام قهرمانی لیگ یک کشور برساند گفت: با توجه به شرایط نابرابر که عملا تیم‌های صنعتی با سرمایه گذاری‌های خود، توانی برای بخش خصوصی باقی نگذاشته اند که در بازار نقل و انتقالات خودی نشان دهند؛ قصد داریم با حفظ بازیکنان تاثیرگذار در کسب عنوان قهرمانی سال گذشته و جذب بازیکنان برتر بومی و شمالی کشور از اعتبار فوتبال ساحلی مازندران در لیگ برتر دفاع کنیم.

او افزود: برای حفظ سهمیه‌ای که با تلاش زیاد به دست آمد و همچنین بیرون نماندن بازیکنان و مردمی که به این تیم عشق می‌ورزند و رفاقت با مسئولان تیم، فعلا سعی می‌کنم با کمک کادر و همه عوامل باشگاه تیم را برای مسابقات دور هم جمع کنیم تا جایگاه تیم را در لیگ برتر این فصل تثبیت کنیم و نیم نگاهی هم به رتبه‌های بالای جدول لیگ برتر داشته باشیم.

سرمربی آداک گفت: شرایط برای آماده کردن یک تیم با توجه به زمان کم به هیچ وجه مساعد نیست و به دلیل تاخیر در شروع تمرینات، تمایلی به حضور در تیم نداشتم، اما به دلیل مسائلی که عنوان داشتم راضی به ادامه کار شدم.

اسماعیلی در ادامه افزود: تمرینات تیم از چند روز دیگر آغاز خواهد شد و جدا از بازیکنانی که جذب شده اند، چند روزی هم فراخوان جهت حضور در تمرینات خواهیم داشت تا در صورتی که بازیکن مستعدی وجود داشت جذب کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.