استارت آداک نوشهر در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور

آداک نوشهر به عنوان نماینده مازندران در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به میدان می‌رود.

مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و آداک نوشهر،  نماینده مازندران در گام نخست میزبان تیم دکتر تامین اصفهان است.

بازی تیم‌های آداک نوشهر و دکتر تامین اصفهان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه سیدپیمان حسینی نوشهر برگزار خواهد شد.

در فصل پیش رو مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور، ۱۰ تیم حضور دارند و به صورت رفت و برگشت در ۱۸ هفته به مصاف هم می‌روند.

نوشهری‌ها که با هدایت سهند اسماعیلی سرمربی بومی خود به لیگ برتر صعود کرده اند، امسال هم با اعتماد مجدد به او قراردادش را برای قصل جاری تمدید کردند.

آن‌ها اگرچه کمی دیر تمرینات پیش فصل خود را کمی دیر شروع کرده اند و این موضوع نگرانی سهند اسماعیلی را به دنبال داشته است ولی با حفظ ترکیب بازیکنان فصل گذشته و جذب امیرحسین اکبری و محمد مرادی دو یار اصلی تیم ملی به دنبال حضوری قدرتمندانه و شگفتی سازی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور هستند.

مسابقات فصل ۱۴۰۳ لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور با دیدار تیم‌های شهرداری بندرعباس و مقاومت گلسا پوش یزد در روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.