سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی بیش از ۱۳۰ پایگاه کمیته امداد البرز در شب های قدر

همزمان با شب‌های قدر، پایگاه‌های کمیته امداد استان البرز پذیرای خیران و نیکوکاران به عنوان حامیان جدید فرزندان ایتام و محسنین هستند.

البرزی مدیرکل کمیته امداد البرز با بیان اینکه بخش اکرام از کودکان یتیم و بی سرپرست و بخش محسنین نیز از کودکانی که پدرشان از کار افتاده، بیمار و متارکه کرده اند، حمایت می‌کند. گفت: بیش از ۱۳۰ پایگاه ثابت و سیار در سطح استان البرز پذیرای خیران و نیکوکاران به عنوان حامیان جدید فرزندان ایتام و محسنین هستند.

البرزی با اشاره به اینکه پایگاه‌های حامی یابی البرز در امام زاده ها، مصلی ها، مساجد، حسینیه ها، مراکز نیکوکاری، هیات‌ها مستقر هستند گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین ادامه خواهد داشت و عزیزانی که تمایل به مشارکت در طرح اکرام را دارند، می‌توانند با واریز حداقل ماهیانه ۵۰ هزار تومان از فرزند معنوی خود حمایت کنند و مبالغ اهدایی این عزیزان مستقیما به حساب فرزندان معنوی خود واریز خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد البرز یادآور شد: مردم استان البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهر‌های استان البرز و همچنین ارسال عدد ۲۶ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir  در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

 

برچسب ها: کمیته امداد ، شب قدر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.