سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی در چهارمحال و بختیاری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به استان باید به بهترین شکل ممکن انجام شود.

محمدکاظم منزوی در بازدید از روند خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان بروجن، اظهار داشت: در این شهرستان برنامه‌ریزی خوبی برای خدمات‌رسانی، معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها به میهمانان نوروزی انجام شده است.

وی افزود: کیفیت خدمات مورد نیاز مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری باید مطلوب تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه‌دار باشد.

منزوی اضافه کرد: تمامی اعضای ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر‌های نوروزی چهارمحال و بختیاری موظفند خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران ارایه دهند تا مسافران و گردشگران برای مسافرت سایر افراد به این استان تبلیغ کنند.

فتاح کرمی فرماندار بروجن گفت: تمامی مسئولان این شهرستان برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی آمادگی کامل دارند.


بیشتر بخوانید


وی بیان داشت: در این راستا تمامی امکانات و تجهیزات برای خدمات‌رسانی هر چه بهتر به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به شهرستان بروجن آماده شده است.

کرمی تصریح کرد: ۸۳ کلاس درس در قالب ۱۴ آموزشگاه نیز به‌منظور خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به شهرستان بروجن تجهیز و آماده شده‌اند.

شهرستان بروجن در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.