سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از برگزیدگان جشنواره رازی

در مراسمی با حضور استاندار آذربایجان شرقی از برگزیدگان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جشنواره رازی تجلیل شد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه حوزه بهداشت و درمان ظرفیت عظیمی دارد،که از آن کم بهره برداری کرده ایم گفت: باید در کنار دستاورد‌های متعددی که در جمهوری اسلامی ایران بدست آمده و سرآمد ان نظام سلامت و درمان است اقدامات بیشتری بکار بگیریم تا در دنیا نام ایران را بلند آوازه کنیم.

مالک رحمتی افزود: امروز در ایران عزیز و استان ما صحنه عوض شده و شما در عرضه‌های مختلف مانند دارو و درمان، تجهیزات و دانشمندان به جایی رسیدیم که باعث افتخار است و به راحتی به یک مرکز‌ی تبدیل شدید که در بحث توریسم درمانی حرف جدی برای گفتن دارید.

وی خاطر نشان کرد: امروزه به لطف خدا از کشور‌های همسایه برای درمان به کشورمان مراجعه می‌کنند این یک افتخاراست، این ظرفیت بسیار عظیمی است که می‌توانیم با پرداخت صحیح به آن، در توسعه و شکوفایی کشور اقدامات بزرگتری انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه استان آمادگی کامل برای کمک به شما را دارد گفت: باید با مجاهدت‌های علمی عزیزان دانشگاهی ما این دانش ما شتاب بیشتری گیرد.

وی ادامه داد: در دنیای امروزی متمدن اثبات کردیم که پای میدان عمل هستیم، دشمنان در جوامع متمدن حتی بر سریک ماسک و واکسن به دزدی از هم افتادند، اما در کشور ما جامعه بزرگ بهداشت و درمان بعد از جنگ تحمیلی بار دیگر یک فرهنگ رشد و توسعه و ایثار و جهاد را به نمایش گذاشتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.