سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۱ هزار و ۳۰۹ واحد صنفی در اردبیل نقره داغ شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در سال‌جاری ۱۱ هزار و ۳۰۹ پرونده تخلفاتی تشکیل و بالای ۹۹ درصد پرونده‌ها رسیدگی و مختومه شده است.

علی رحیمی‌آذر با اشاره به اینکه در سال جاری متهمین پرونده‌ها به پرداخت ۳۷۸ میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شده‌اند گفت: ۱۲۱ واحد صنفی که با تکرار تخلف خود به قانون پایبند نبودند صنف‌شان پلمب شد.

او افزود: در این مدت ۱۰ هزار و ۳۲۸ فقره بازرسی به همراه دستگاه‌های نظارتی انجام شده است که منجرب به تشکیل ۲ هزارو ۱۱۶ فقره پرونده شد و بالای ۱۰ میلیارد تومان این واحد‌های صنفی جریمه شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: طرح نوروزی و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفندماه شروع شده است و تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و ۴ اکیب تعزیرات به همراه دستگاه‌های نظارتی در مرکز استان در سه شیف صبح، بعد از ظهر و بعدازافطار بازار را رصد خواهند کرد.

رحیمی آذر به استقرار اکیپ گشت سیار اشاره کرد و گفت: این اکیپ سیار تعزیرات حکموتی در زیر پل پیر عبدالملک مستقر است و همشهریان اردبیلی می‌توانند در صورت مشاهده تخلف می‌توانند شکایت خود را مطرح کنند.

او تصریح کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلف حتی در روز‌های تعطیل هم به صورت حضوری و تلفنی تماس با شماره ۳۳۴۰۴۱۰۲ و اینترنتی سامانه ۱۳۵ شکایت خود را مطرح کنند که در کمترین زمان رسیدگی خواهد شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.