رسیدگی به بیش از ۱۰ هزار پرونده در اداره کل تعزیرات حکومتی اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از رسیدگی به ۱۰ هزار و ۵۳۴ پرونده در ۱۱ ماه سال‌جاری در تعزیرات حکومتی اردبیل خبر داد.       

علی رحیمی آذر گفت: در ۱۱ ماهه سال جاری به تعداد ۱۰ هزار و۵۳۴ پرونده وارده و ۱۰ هزار و ۴۸۱ پرونده را مورد رسیدگی و متخلفان را به پرداخت مبلغ سه هزار میلیارد و ۶۶۸ ریال جزای نقدی محکوم نموده است که از این تعداد پرونده ۸ هزار و ۵۱ آن مربوط به حوزه کالا و خدمات، هزار و ۳۶۹ در رابطه با قاچاق کالا و ارز و هزار و ۱۱۴ فقره مربوطه به بخش بهداشت و درمان می‌باشد.

او از اهم پرونده‌های مورد رسیدگی ۲ هزار و ۹۲ فقره مربوط به گرانفروشی به ارزش ٢٧٢ میلیارد و ۸۴۶ میلیون ریال، تقلب به تعداد ٥٦١ به ارزش ۸۶ میلیارد و ۸۱۳میلیون ریال، کم فروشی به تعداد ۱۵۹ به ارزش٢٩ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال و عرضه خارج از شبکه به تعداد ۶۱۱ به ارزش ۲۰۱ میلیارد و ۵۳۳ میلیون ریال است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: در مدت ۱۱ ماهه سال جاری ۹ هزار و ۵۱۹ مورد بازرسی انجام شده و طی این بازرسی‌ها برای تعداد هزار و ۹۷۸ واحد متخلف پرونده تعزیرات تشکیل گردید. 

رحیمی آذر با بیان اینکه گشت‌های اداره تعزیرات حکومتی استان در حوزه‌های قاچاق و کالا و خدمات و بهداشت و درمان با مشارکت نیروی انتظامی دانشگاه علوم پزشکی بهداشت اتاق اصناف صمت و اداره استاندارد و جهاد کشاورزی انجام می‌پذیرد.

او افزود: تعزیرات حکومتی استان بصورت مداوم در سطح استان هرگونه تخلف احتمالی را رصد نموده و با هرگونه تخلف در حوزه‌های مختلف اقتصادی خصوصاً کالا‌های اساسی و مایحتاج مردمی بشدت برخورد قانونی می‌نماید و همچنین سامانه تلفن گویای ۱۳۵ و اینترنتی به آدرس ۱۳۵ tazirat بصورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات وگزارش‌های مردمی می‌باشد. 

علی رحیمی آذر گفت: در جهت تشدید بازرسی در حوزه آرد و نان و محصولات لبنی و روغن موتور با همکاری ارگان‌ها و سازمان‌های ذیصلاح از زنجیره‌های نانوایی و توزیع کنندگان و عمده فروشی‌های روغن موتور استان بازرسی انجام گردید که منجر به پلمب برخی از نانوایی‌های متخلف و تشکیل پرونده برای برخی از فروشندگان روغن‌های موتور و شرکت‌های تولید کننده محصولات لبنی گردید.

در ادامه مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد:طرح نوروزی از تاریخ ۱۵ اسفند شروع و تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت، در این طرح تمامی مراکز مهم تولیدی، توزیعی و عمده فروشی مورد رصد و بازرسی گشت‌های مشترک قرار گرفته و با متخلفین برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.