سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ۹۰ ایستگاه هواشناسی بارش باران گزارش شد

مدیر کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: با ورود سامانه بارشی به استان  از ۹۰ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شد.

حیدری مدیر کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: با ورود سامانه بارشی به استان  از ۹۰ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شد، از زرآباد ۳۶، فرودگاه ایرانشهر ۱۹.۲، سراوان ۲۰.۲، مهرستان ۱۷.۲ میلی متر باران گزارش شد.

  حیدری بیان کرد: سامانه بارشی فعلی تا اواخر وقت چهارشنبه دراستان سبب بارش باران گاهی رگبارورعدوبرق واحتمال بارش تگرگ و وزش تند باد خواهد شد که عمده بارش در جنوب غرب استان انتظار می رود. پنجشنبه در سطح استان جوی آرام همراه با وزش باد ملایم تا متوسط و جمعه در نواحی مرکزی و جنوبی وزش باد متوسط تا نسبتا شدید رخ خواهد داد. از اواخر وقت جمعه تا یکشنبه سامانه بارشی جدید در استان فعال خواهد بود که عمده بارش روی دریا و نوار ساحلی انتظار می رود

 حیدری توصیه کرد:از اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها خودداری گردد، از محصولات کشاورزی محافظت شود. از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و در ترددهای جاده‌ای احتیاط شود و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.