سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی ۲۸ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در کوهبنان

فرماندار کوهبنان گفت: ۲۸ شعبه اخذ رای به صورت ثابت و سیار در بخش مرکزی و بخش طغرالجرد این شهرستان فعالیت دارند.

مجید توکلی رئیس هیات اجرایی انتخابات  و فرماندار شهرستان کوهبنان در حاشیه انداختن رأی خود به صندوق گفت: حضور در انتخابات زمینه رشد و تعالی کشور است؛ گرچه دشمنان از ماه‌ها قبل با بهره جستن از فضای مجازی و شبکه‌های وابسته در صدد بودند تا با تبلیغات مسموم بر طبل حضور نیافتن مردم بکوبند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی در پرتو منویات مقام معظم رهبری با حضور گسترده و حداکثری در انتخابات، امنیت ملی کشور را تقویت خواهند کرد و در حقیقت وحدت و همدلی خود را در عرصه بین المللی به نمایش خواهند گذاشت.

رئیس هیئت اجرایی اجرایی انتخابات کوهبنان تصریح کرد: ۲۸ شعبه اخذ رای بصورت ثابت و سیار در بخش مرکزی و بخش طغرالجرد شهرستان در راستای اخذ رای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری فعالیت دارند و مجریان در تلاش هستند تا همانند دوره‌های گذشته انتخاباتی سالم و در خور شان نظام اسلامی برگزار کنند.

توکلی بیان کرد: رقابت بین کاندیدا‌ها در این دوره بسیار تنگاتنگ است، اما مجریان انتخابات همواره قانون مداری را سرمایه کار خود قرار داده اند و تمام تدابیر لازم در راستای برگزاری انتخابات اتخاذ شده و جلسات مشترک برای اعضای شعب و ناظرین برگزار و نکات لازم بیان شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.