سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماراتن مجلس دوازدهم با حضور مردم پایتخت مقاومت در شعب اخذ رأی کلید خورد + تصاویر

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در پایتخت مقاومت جهان اسلام همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

فرآیند اخذ رأی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان کرمان همزمان با سراسر کشور از ساعت ۰۸:۰۰ صبح امروز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شد و تمامی شعب در سراسر کشور آماده اخذ رای از واجدین شرایط (متولدین ۱۳۸۴/۱۲/۱۱ و ماقبل آن) می‌باشند.

به موجب قانون، رأی‌گیری از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ عصر انجام می‌شود و در صورت صلاحدید وزیر کشور این مدت تا ساعت ۲۴ قابل تمدید خواهد بود.

۲ هزار و ۴۳۷ شعبه اخذ رای در سراسر استان کرمان در نظر گرفته شده است تا ۲ میلیون و ۳۱۹ هزار و ۵۳۵ نفری که واجد رای دادن هستند رای دهند.

در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمان و راور ۹۶ داوطلب برای تصدی ۲ کرسی مجلس شورای اسلامی به رقابت می‌پردازند.

 ۴۶۷ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در سطح شهرستان کرمان در نظر گرفته شده که از این تعداد ۳۰۸ شعبه اخذ رای در شهر کرمان و یک حوزه اخذ رای نیز برای اقلیت‌های دینی در نظر گرفته شده است.

در بخش چترود ٢٣ شعبه، در بخش مرکزی ۵۰ شعبه، در بخش راین ۱۵ شعبه، در بخش شهداد ١٩شعبه، در بخش گلباف ١٨ شعبه و در بخش ماهان ۳۴ شعبه برای اخذ رای واجدان شرایط در شهرستان کرمان در نظر گرفته شده است.

در تصویر صندوق‌های با رنگ آبی برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و صندوق‌های با رنگ قرمز برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است که مردم رای خود را در این صندوق‌ها می‌اندازند.

حضور مردم در پای صندوق‌های رای  ـ گلزار شهدای کرمان در آغازین لحظات رای گیری

حسینیه ثارالله کرمان

مسجد حضرت امام کرمان

گلزار شهدای کرمان

 

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.