سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاندیدایی که شام و نهار می‌دهد لایق رای دادن نیست

امام جمعه بروجرد گفت: کاندیدایی که شام و نهار می‌دهد، در اصل به مردم رشوه برای گرفتن رای آنان می‌دهد و لایق رای دادن نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی گفت: کاندیدایی که شام و نهار می‌دهد، در اصل به مردم رشوه برای گرفتن رای آنان می‌دهد و لایق رای دادن نیست.

وی اظهار داشت: در انتخابات باید به رهنمودهای رهبری عمل کرد، ایمان و تقوا، شجاعت و صداقت از مولفه‌های اصلی است، باید نگاه کنیم افرادی که کاندیدا شدند کدام یک از مولفه‌های رهبری را دارند.

امام جمعه بروجرد گفت: وظیفه اصلی نماینده قانونگذاری است نماینده نباید کارهای دولت را برای خودش ثبت کند، اگر کمکی هم برای پیشرفت کارها انجام داده برای رضای خدا باشد.

حسبنی افزود: نماینده نباید قول و قرار خارج از قانون بدهد نماینده باید حامی قانون باشد، ولی‌فقیه و مرجع تقلید امر فرموده که نمایندگان از دخالت در عزل و نصب‌ها خودداری کنند.

وی اظهار داست: شور و حال انتخاباتی در کشور بالاست و امیدواریم که با انتخاب افراد اصلح، مجلسی قوی را رقم بزنیم و دشمنان ناامید و مایوس‌ شوند.

امام جمعه بروجرد گفت: انقلاب اسلامی ایران مقدمه انقلاب جهانی امام زمان(عج) است، وظیفه داریم تا با ترک گناه دل امام زمان(عج) را شاد و ظهورش را نزدیکتر کنیم، امام زمان(عج) برای ظهور ۳۱۳ نفر مانند امام خمینی(ره) نیاز دارد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
لایق انتخاب شدن نیست
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
اگر به انتخابات سالم و اصلح خوشبین باشیم، فقدان افراد لایق مسئولیتهای خطیر، بزرگترین مشکل کنونی کشور است که انقلاب مانع پرورش انها شده و کمتر کسی یافت میشود که کم سواد و کج اندیش و منافق و فرصت طلب و مسئولیت گریز نباشد.