سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانمایی بیش از ۳۰ مکان برای تبلیغات انتخابات در کازرون

معاون خدمات شهری شهرداری کازرون از جانمایی بیش از ۳۰ مکان در شهر کازرون برای تبلیغ نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خبر داد.

محمد علی برزویی معاون خدمات شهری شهرداری کازرون اظهار کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده بیش از ۳۰ مکان، برای تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سطح شهر کازرون جانمایی و تعیین شده است.

او بیان کرد: این مکان‌ها به منظور حفظ زیبایی منظر شهری و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی نامزد‌های انتخاباتی مجلس بر روی دیوار‌ها و مکان‌های عمومی و دولتی در سطح شهر در نظر گرفته شده است.

برزویی در ادامه از نامزد‌ها و هواداران آن‌ها خواست به منظور حفظ منظر شهری و با توجه به قوانین انتخابات از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان‌های مانند ایستگاه‌های اتوبوس، تابلو‌های ترافیکی، المان ها، تک لبه‌ها، درختان و دیوار‌ها خودداری کنند، در صورت مشاهده، شهرداری نسبت به جمع آوری اقلام تبلیغاتی اقدام و مراتب را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد.

او گفت: هم اکنون فضای مناسبی در سطح شهر کازرون برای تبلیغ انتخابات فراهم شده و همه نامزد‌ها می‌توانند از این فضا‌ها استفاده کنند، همچنین از کاندیدا و هواداران آن‌ها انتظارداریم که به قانون احترام گذاشته و در جهت حفظ و جلوگیری از خسارت به اموال عمومی با شهرداری همکاری‌های لازم را داشته باشند. 

معاون خدمات شهری شهرداری کازرون افزود: دیوار جنب مسجد شهدا، دیوار مسجد مدرسه واقع در خیابان قدمگاه، دیوار جنب مسجد ابوالفضل (ع) واقع در خیابان طالقانی، دیوار مسجد امام زاده، دیوار جنب موزه مردم شناسی واقع در خیابان شریعتی، دیوار مسجد امام حسن (ع) واقع در خیابان شریعتی، دیوار جنب داروخانه دکتر مهرورز، دیوار جنب اداره مخابرات چهارراه بانک ملی، دیوار مدرسه فاطمه زهرا (س) خیابان امام خمینی (ره) و دیوار جنب اداره برق از جمله مکان‌هایی هستند که برای تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی در نظر گرفته شده اند.  

او اضافه کرد: همچنین، دیوار جنب مدرسه دشتبان ابتدای خیابان پزشکیان، دیوار موسسه باب الحوائج واقع در خیابان پزشکیان، دیوار جنب مکتب الزهرا (س) واقع در خیابان شریعتی شمالی، دیوار جنب اداره اتاق اصناف، دیوار جنب کلانتری ۱۱ محمدی، دیوار مدرسه مرآت واقع در خیابان قدمگاه، دیوار مدرسه ابتدای خیابان شهید چمران، دیوار جنب حوزه امام علی (ع) ابتدای خیابان بهار آزادی و دیوار مدرسه شهیدان دیده ور خیابان قدمگاه از دیگر مکان‌ها برای تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.