سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم اربعین سال آینده باشکوه‌تر از امسال

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه پاسداران با اشاره به تلاش‌های مجموعه مدیریتی استان، گفت : اربعین سال آینده در کرمانشاه باشکوه‌تر از امسال برگزار می‌شود.

محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه پاسداران در نشست فرماندهان و پرسنل قرارگاه نجف سپاه پاسداران که در حسینیه شهدای این قرارگاه برگزار شد، با اشاره به برگزاری آئین معنوی و بزرگ اربعین حسینی در تابستان امسال، از تلاش‌های استاندار کرمانشاه برای مدیریت میزبانی آبرومند و شایسته از زوار شریف حسینی قدردانی کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌هایی که در دستورکار مدیریت ارشد استان و نهاد‌های انقلابی استان قرار دارد و به صورت مستمر در حال پیگیری است، اربعین سال آینده باشکوه‌تر از امسال برگزار شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب کشور نجف اشرف سپاه پاسداران تصریح کرد: مشکلات انباشته‌ای از سال‌های گذشته در استان وجود دارد که استاندار کرمانشاه تمام توان خود را برای کاهش و رفع آن‌ها بکار گرفته و ان شاء الله بتواند با همت بلند و پیگیری‌های مستمر و دلسوزانه در مهار آن‌ها موفق باشد.

وی ادامه داد: ما بر حسب تکلیف و رسالت پاسداری در عرصه‌های مختلف در کنار دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه بودیم و خواهیم بود و ان شاءالله بتوانیم خدمتگزار دولت مردمی سیزدهم بوده و در پیشرفت و تعالی استان سهمی داشته و تأثیرگذار باشیم .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.