سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح نخستین مرکز سلامت روان جامعه نگر سراج شهرستان زرند

نخستین مرکز سلامت روان جامعه نگر سراج زرند در ایام پربرکت اعیاد شعبانیه و با حضور حسینی نژاد فرماندار و جمعی از پزشکان و کارشناسان بهداشتی افتتاح شد.

نخستین مرکز سلامت روان جامعه نگر سراج شهرستان زرند در ایام پربرکت اعیاد شعبانیه و با حضور حسینی نژاد فرماندار، دکتر سالاری معاون فنی مرکز بهداشت استان جمعی از پزشکان و کارشناسان بهداشتی افتتاح شد.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند با قدردانی از دست اندر کاران راه اندازی این مرکز گفت در دولت سیزدهم اقدامات بسیار ارزشمندی در حوزه بهداشت و درمان در مناطق شهری و روستایی صورت گرفته است.
 
 بهرام نژاد مدیر گروه سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی دانشگاه علم پزشکی کرمان گفت در حال حاصر در سطح کشور ۱۲۰ مرکز راه اندازی شده است و سومین مرکز در سطح استان کرمان در شهرستان زرند با همکاری فرماندار و دستگاه‌های اجرایی راه اندی شده است و انشاالله در سایر شهرستان‌های استان راه اندازی می‌شود .

وی با اشاره به لزوم توجه بیشتر به حوزه سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد در ارتقای سلامت جامعه افزود: مرکز سراج، ارائه خدمات تخصصی سرپایی در راستای دستیابی به خدمات و مراقبت‌های سلامت روان در یک جمعیت تعریف شده به صورت رایگان راه اندازی شده که خدمات این مرکز شامل مشاوره و درمان تخصصی، آموزش بیماران و خانواده ها، توانبخشی روانی، پیگیری پس از دریافت خدمات، ویزیت در منزل و کار درمانی می‌توان نام برد.
 

 گلنوش محمدی رئیس بیمارستان سینا زرند هم گفت مرکز خدمات سلامت روان سراج دارای پزشک، روانپزشک، روانشناس و مددکار اجتماعی است که خدمات سلامت را به مراجعان ارائه می‌دهد.

حسن سعیدی مدیر مرکز بهداشت زرند هم گفت: برای تجهیز و راه اندازی این مرکز ۶ میلیارد ریال هزینه شده است وی هدف از راه اندازی مرکز سلامت روان سراج را سوق دادن خدمات سلامت روان از بیمارستان محوری به خدمات مراقبتی و پیشگیرانه در اینگونه مراکز است.

برچسب ها: سلامت روان ، افتتاح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.