سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش رای اولی‌ها در کوهبنان برگزار شد

همایش رای اولی‌ها ، امروز با حضور جمعی از دانش آموزان در کوهبنان برگزار شد.

همایش دانش آموزان رای اولی کوهبنان  با حضور مسئولان و دانش آموزان در سالن اجتماعات شهید مطهری شهرستان  کوهبنان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام محمد حسین شاهمرادی، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان گفت: قدر خود را بدانید که امروز جشن سیاسی خود را با حضور در انتخابات شاهد هستید؛ چون احساس بزرگ شدن و استقلال را دارید.

وی ببان داشت: مجلس در راس امور است که در تصویب قوانین و نظارت بر اجرای امور و قوانین جاری کشور نقش دارد و می‌تواند با تصمیم گیری بجا و به موقع، دشمن را نا امید کند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان گفت:‌ مردم به صورت مستقیم و غیرمستقیم در انتخاب مسئولان عالی رتبه کشور نقش آفرین هستند و همگان از عدالت در رای برخوردارند و بانوان و آقایان در این زمینه نقش آفرین هستند.

وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی، تنها نهادی است که می‌تواند برای  عزل ریاست جمهوری و استیضاح نمایندگان و تصویب قوانین گام بر دارد و همگان باید قوانین مجلس شورای اسلامی را بدون، چون و چرا اجرا کنند.

حجت الاسلام شاهمرادی بیان داشت: با قطره قطره رای شما هویت نظام اسلامی حفظ می‌شود و  انقلاب اسلامی طی سالیان گذشته در تمام صحنه‌ها و عرصه‌ها پیشرفت‌های قابل توجهی دارد که باعث حیرت دشمنان و بدخواهان شده است.

وی ادامه داد: اگر رای بدهیم نظام اسلامی تقویت و حفظ می‌شود و  دیگر وحوش و داعش‌ها نمی‌توانند بر ما مسلط شوند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان گفت: قدر رای خود را بدانید و  با تدبیر و تحقیق، فرد اصلح را بر اساس منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) انتخاب کنید.

در پایان مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان به تعدادی از سوالات دانش آموزان رای اولی کوهبنان پاسخ داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.