سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور مطرح کرد؛

پیام حضور مردم در انتخابات به دشمن

سردار قریشی گفت: انتخابات، فرصتی برای پیام دادن به دشمنان است که مردم ایران برای دفاع از انقلاب در همه عرصه ها از جمله انتخابات حضور دارند.

سردار قریشی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در زرند گفت: توفیق پیداکردیم در محفل  جمع کثیری از ایثارگران و خانواده‌های معزز شاهد و آزادگان عزیز باشیم و این توفیق شامل ما شد که در سرزمین سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار ایران و بلکه افتخار مسلمانان جهان باشم.

وی افزود:‌ آنچه در این جلسه شاهد آن بودم در حقیقت حضور همه عزیزان به عنوان تجدیدمیثاق با رهبرمعظم انقلاب( مدظله العالی) برای حضور در همه عرصه‌های مورد نیاز است 

سرار قریشی بیان داشت: مردم کرمان و این شهرستان این افتخار را دارند که در دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف، پیروزی‌های بزرگی به ارمغان آورده و  در مقابله با داعش پیشگام بوده اند. 

 وی تصریح کرد:  در مقابل هر گونه غم و فشاری که به ملت وارد می شود،  مثل: سیل، زلزله، مقابله با کرونا و کمک به رفع بعضی از مشکلات و محرومیت زدایی ، سپاه، بسیجیان و مردم کرمان  جزو جلودارها و پیشرو‌های کشور بودند.

سردار قریشی با اشاره به اینکه این جلسه برای تجدیدمیثاق و پیمان برای ادامه حضور در عرصه‌های موردنیاز تشکیل شده است، تصریح کرد: عرصه‌های مختلفی برای حضور وجود دارد و یکی از این عرصه ها ، انتخابات است. 

وی افزود: انتخابات، یکی از بزرگ ترین اتفاقاتی هست که در کشور ما رخ می دهد و مظهر‌ حضور مردم در دفاع از کشور، مظهر حضور مردم در اقتدار کشور، مظهر حضورم مردم در مشارکت و سرنوشت کشور و  مظهر انتخاب نمایندگانشان در ۴ ساله آینده است و یک فرصتی  برای پیام دادن به دشمنان می باشد که مردم ایران برای دفاع از انقلاب در همه عرصه ها از جمله  انتخابات حضور گسترده، باشکوه، باشور و شعفی خواهند داشت.

وی گفت: فرهنگ بسیجی؛ یعنی فرهنگ ایثار، فرهنگ ازخودگذشتگی، فرهنگ استقامت،  مقدم داشتن دیگران بر خود است. 

جانشین بسیج مستضعفین تصریح کر: کاری که رزمندگان ما در دفاع مقدس انجام می دادند، این بود که جوانی تازه ازدواج کرده بود، فرزند نونهالش و تازه عروسش را می‌گذاشت و به جبهه می‌رفت و  سختی ها را تحمل می‌کرد و یا مادر و پدر رزمنده دوری فرزند خودش را تحمل می‌کرد، برای اینکه امنیت و سلامت را برای سایر هموطنان بیا ورند  و از کشور و انقلابش دفاع کنند.

وی افزود: درعرصه‌های دیگر مثل سیل و زلزله عزیزان ما به عنوان بسیجی، اولین گرو‌هایی هستند‌ که به یاری زلزله زدگان می‌شتابند. 

وی بیان داشت: در بحث کرونا شما شاهد بودید که مسئولان بهداشت و درمان گفتند؛ اگر حضور مردمی بسیجیان نبود، ما نمی توانستیم با کرونا مقابله کنیم و  در عرصه‌هایی مثل: عفونت زدایی و  گندزدایی، کمک به درمان بیماران، مراقبت از بیماران تا واکسن کرونا در سطح وسیع به همت بسیجیان یا کسانی تفکر بسیجی داشتند و عضو بسیج نبودند؛ ولی اعتقاد بسیجی داشتند و دلشان برای مردم ایران می‌تپید.

و ی بیان داشت:  دیدیم ایران جزو چند کشوربرتری بود که  واکسن کرونا را  ساخت . 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.