سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۲۷۰۰ بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی اردبیل صورت گرفته است

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل گفت: از بهمن ماه سال گذشته تاکنون دو هزار و ۷۰۰ بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی استان صورت گرفته است.

حسنعلی حسین پور ضمن گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اردبیل اظهار داشت: از بهمن ماه سال گذشته تاکنون دو هزار و ۷۰۰ بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی استان صورت گرفته است و این امر ادامه دار است. 

او تصریح کرد: از بهمن سال گذشته تاکنون ۵۴ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری صادر شده و ۱۲۳مورد هم تمدید و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری انجام شده است. 

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: از بهمن ماه سال گذشته تاکنون ۴۳۹ مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی و تجهیزات زمین بازی استان انجام شده و ۶۱ مورد بازرسی از مراکز خدمات رفاهی و خدماتی انجام شده است. 

حسین پور گفت: هزارو ۴۵۵ مورد نمونه برداری از مراکز تولیدی انجام شده است و هزارو ۴۵۵ آزمون نمونه از مراکز تولیدی استان اردبیل طی یک سال انجام شده است. 

او گفت: ۱۵۰ مورد نمونه برداری و آزمون طرح طا‌ها انجام گرفته و ۴ هزارو ۲۱۰ مورد بازرسی طرح طا‌ها در استان انجام گرفته است. 

سرپرست اداره کل استاندارد استان افزود: طی یک سال گذشته ۱۶۵ موردارزیابی انطباق کالا‌های صادراتی مشمول استاندارد اجباری انجام گرفته است و ۹۰۶ مورد هم ارزیابی انطباق کالا‌های وارداتی مشمول استاندارد اجباری انجام گرفته است. 

او از رسیدگی به ۵۲ مورد تخلفات ماده ۴۲ خبرداد و گفت: ۱۴پرونده توقیفی هم به مراجع قضایی معرفی شده است و ۴۷ مورد هم به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است. 

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل از ۳۱۹ مورد پایش کمی محصولات واحد‌های تولیدی استان و ۷۸ مورد پایش کمی محصولات خرید از بازار و ۳ هزارو ۱۵۰ آزمون نمونه طرحی پیش بسته بندی طی یک سال گذشته در استان خبر داد. 

حسین پور تصریح کرد: ۲۴۱ مورد بازنگری استاندارد ملی طی یک سال گذشته در استان انجام شده است و ۶ هزار و ۹۷۵ مورد کارآموزی و آموزش مدیران کیفیت انجام شده است.

او بیان کرد: ۳ هزارو ۶۹۳ مورد هم آزمون نازل جایگاه عرصه سوخت مایع و ۳۵۰ مورد هم آزمون باسکول‌های وسایل نقلیه چرخدار جاده‌ای و ۲ هزارو ۲۳۳ مورد هم آزمون سایر وسایل سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی در استان انجام شده است.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل در آخر تاکید کرد: درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی https://۱۵۱۷.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدیو یا صدا در حوزه‌های مختلف ثبت و پیگیری کنند. 

همچنین شماره تلفن گویای ۱۵۱۷ آماده دریافت نظرات هم استانی‌های عزیز می‌باشد. یادآوری می‌شود با ارسال کد ۱۰ رقمی مندرج در زیر نشان ملی استاندارد به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ می‌توان از اصالت پروانه استاندارد کالا اطمینان حاصل کرد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.