سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس پلیس راهور اردبیل خبر داد:

انتقال ۴۵۶ خودرو و موتورسیکلت پلاک مخدوش به پارکینگ در اردبیل

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: ۴۵۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد پلاک و پلاک مخدوش طی ۵۰ روز گذشته در اردبیل به پارکینگ انتقال داده شد.

سرهنگ سید حجت فتاحی با اشاره به تداوم اجرای طرح ضربتی برخورد با خودرو‌های متخلف اظهار کرد: در بازده زمانی پنجاه روزه تعداد ۴۵۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد پلاک و پلاک مخدوش برابر مقررات به پارکینگ منتقل شده است

او به حبس ۶ ماه الی یک‌سال برای رانندگان متخلف اشاره کرد و گفت: رانندگان خودرو و موتورسیکلت سوارانی که به صورت تعمدی نسبت به جعل در ارقام پلاک انتظامی می‌کنند به جهت اقدام مجرمانه ضمن اینکه جهت سیر مراحل قانونی و رسیدگی به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل بیان کرد: علاوه بر پرداخت خلافی خودروی خود، خلافی خودرویی که پلاکش را جعل کرده باشند را نیز پرداخت خواهند کرد.

سرهنگ فتاحی ادامه داد: رانندگی با وسایل نقلیه فاقد پلاک زمینه ساز وقوع انواع تخلفات و جرم و جنایت بوده و به همین علت پلیس با متخلفان به طور جدی و بدون اغماض برخورد خواهند کرد.

او خاطرنشان کرد: طبق ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هرکس ارقام و مشخصات وسایل نقلیه خود را دست کاری و تغییر دهد به حبس از ۶ ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.