رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: با رانندگان هنجار شکن و آلودگی صوتی در راستای مطالبات عمومی شهروندان در سطح اردبیل برخورد می‌شود.

سرهنگ سید حجت فتاحی گفت: طرح برخورد با رانندگان هنجار شکن و آلودگی صوتی با هدف هدف آرامش مردم و به خواست آن‌ها در استان اردبیل اجرایی می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل افزود: در این طرح ویژه با رانندگان وسایل نقلیه متخلف که با ایجاد آلودگی صوتی، انجام حرکات نمایشی و تخلفات حادثه ساز موجب مزاحمت و سلب آسایش و آرامش شهروندان به ویژه در ساعات پایانی شب می‌شوند، برخورد خواهد شد.

فتاحی بیان کرد: تعداد محدودی از صاحبان خودرو که با تغییر در سیستم صوتی باند ساب و یا بوق‌های غیرمجاز آلودگی صوتی شدید در حین حرکت ایجاد کنند در صورت مشاهده در سطح شهر به شدت برخورد و متخلفان به علت اخلال در نظم ترافیکی ضمن اعمال قانون خودروی آنان برابر مقررات توقیف و راننده علاوه بر معرفی به مراجع قضایی جهت سنجش سلامت روحی و روانی به پزشکی قانونی معرفی خواهد شد.

او تصریح کرد: نباید خوش‌گذرانی و تفریحات کاذب عده‌ای باعث تضییع حقوق شهروندی شود و پلیس مقابل این افراد محکم و با اقتدار خواهد ایستاد و با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.