سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۸کیسه آرد یارانه‌ای از یک واحد خشکه پزی در قزوین

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هشت کیسه آرد یارانه‌ای نوع ۲ از یک واحد خشکه پزی در شهر قزوین کشف شد.

جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هشت کیسه آرد یارانه‌ای نوع ۲ از یک واحد خشکه پزی در شهر قزوین کشف و ضبط شده است.

وی افزود: بازرسان این سازمان بهمراه بسیج اصناف طی دو روز تعطیلات گذشته حین بازرسی از یک واحد خشکه پزی این میزان آرد را کشف و پس جریمه واحد متخلف، آرد‌های کشف شده مجددا به چرخه مصرف وارد شد.

خدایاری اضافه کرد: همچنین به منظور نظارت و کنترل بر فرآیند پخت نان در واحد‌های خبازان شهر قزوین در ایام تعطیلات، بازرسی‌های لازم انجام شده که برای شش نانوایی به دلیل عدم رعایت ساعات کاری و تعطیلی غیرمجاز تشکیل پرونده انجام و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی افزود: همچنین در بازرسی‌های انجام شده از واحد‌های صنفی در بازه زمانی یادشده، ۴ واحد میوه فروشی به دلیل عدم درج قیمت و گرانفروشی و یک واحد مرغ فروشی به دلیل گرانفروشی جریمه و به تعزیرات معرفی شدند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بازرسان این سازمان نظارت و کنترل لازم بر واحد‌های صنفی شهر قزوین و حومه حتی در ایام تعطیلات نیز دارند و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.