سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت و توسعه بیش از ۲۷ کیلومتر از شبکه آب شهری همدان

مدیر شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: ۲ سال گذشته و در دولت سیزدهم ۲۷.۵۶ کیلومتر از شبکه آب شهری استان اصلاح و بازسازی و ۲۷.۶ کیلومتر ساخته و توسعه داده شده است.

فرهاد بختیاری فر با تشریح بخشی از اقدامات آب و فاضلاب استان همدان در دولت سیزدهم گفت: طی این مدت ۵۰ کیلومتر خطوط انتقال آب شهری احداث شده است.

او گفت: در ۲ ساله گذشته مخازن مناطق شهری به حجم ۳۰ هزار متر مکعب ساخته و یا در دست ساخت است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: حفر ۳۲ حلقه چاه و تجهیز ۳۱ حلقه چاه در مناطق شهری در مناطق شهری ببرای تامین آب را از دیگر اقدامات این شرکت در دولت سیزدهم عنوان کرد.

بختیاری فر با بیان احداث و توسعه شبکه فاضلاب شهری به طول ۵۴.۶۸ کیلومتر، گفت: در ۲ سال گذشته همچنین شبکه فاضلاب شهری به طول ۴.۴۳ کیلومتر اصلاح و بازسازی شده است.

او همچنین از تلاش شرکت آب و فاضلاب استان برای ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شهری فامنین و کرفس خبر داد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان درباره فعالیت‌های این شرکت در روستا‌های استان گفت: در ۲ ساله گذشته شبکه آب روستایی به طول ۵۵.۸۸ کیلومتر احداث و توسعه داده شده است.

بختیاری فر گفت: اصلاح و بازسازی شبکه آب روستایی به طول ۱۰۴.۵۳ کیلومتر و اجرای خطوط انتقال آب روستایی به طول ۱۴۱.۳۴ کیلومتر از دیگر خدمات شرکت آب و فاضلاب استان بوده است.

او همچنین از چهار هزار و ۹۵۰ متر مکعب مخازن در دست ساخت این شرکت خبر داد.

مدیر شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: میزان مخازن به بهره برداری رسیده در مناطق روستایی استان همدان را به حجم چهار هزار و ۴۰۰ متر مکعب عنوان کرد.

بختیاری فر، حفر ۴۵ حلقه چاه در مناطق روستایی، تجهیز سه حلقه چاه در مناطق روستایی را از دیگر اقدامات این شرکت برای تامین آب آشامیدنی روستائیان خواند.

او درباره تکمیل تصفیه خانه روستایی استان همدان گفت: ساخت تصفیه‌خانه روستایی ابرو، یلفان، حسین آباد و آبرومند آغاز شده است و بهره‌برداری از تصفیه‌خانه روستایی سیمین و ارزانفود نیز در دست اقدام است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.