سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۳ طرح عمرانی و اشتغال زایی در شهرستان انار 

به مناسبت دهه فجر ۳ طرح عمرانی و اشتغال زایی در روستا‌های بیاض و گلشن و شهرستان انار افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر چند طرح عمرانی و اشتغال زایی در روستا‌های بیاض و گلشن و شهرستان انار با حضور بلند نظر، مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید استان کرمان و مسئولان شهرستان انار  افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.  

این طرح‌ها به شرح زیر می‌باشند: 

-افتتاح کارگاه تولید کلمپه در روستای بیاض انار با هزینه ۳۰ میلیارد ریال که از این مبلغ ۱۸ میلیارد ریال آن تسهیلات صندوق کار آفرینی امید  و بقیه آن آورده سرمایه گذار بوده که با راه انداری این کارگاه ۱۰ نفر مشغول به کار شدند.  

- افتتاح طرح فرآوری بسته بندی و صنایع تبدیلی ر روستای گلشن انار با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال که از این مبلغ، ۳۰ میلیارد ریال آن تسهیلات اشتغال پایدار روستایی از محل صندوق کار آفرینی امید  و ۹۰ میلیاردیال  آن آورده  سرمایه گذار بوده که با افتتاح این شرکت، ۲۰ نفر به طور مستقیم مشغول به کار شدند.  

- افتتاح و بهره برداری از ۱۱۰ هزار متر مربع آسفالت و زیر سازی بلوار آزادگان، خیابان شریعتی، بلوار شهید بهشتی، خیابان حافظ و کوچه‌های سطح شهر با هزینه ۴۴۰ میلیارد ریال که  از اعتبارات عمرانی شهرداری انار هزینه شده است.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.