سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه زاهدان:

مبارزه با مواد مخدر نیازمند حرکت هماهنگ و منسجم است

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر دستگاه‌های مختلف مسوولیت دارند و در این جهت به یک حرکت هماهنگ و منسجم نیاز داریم.

  آیت‌الله مصطفی محامی  در دیدار دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان بیان کرد: باید یک فضای سالم برای ترک اعتیاد فراهم و در گام بعد نیز به گونه‌ای تدبیر شود تا با ایجاد اشتغال این افراد به کارگیری شوند تا مجددا به اعتیاد آلوده نشوند.

وی افزود: توجه به حوزه آموزش، جنبه‌های روانی، انگیزشی و دینی حائز اهمیت است که پرداختن به این جهات وضعیت را بهتر خواهد کرد.

امام جمعه زاهدان اظهار کرد: سیستان و بلوچستان دروازه‌ ورود مواد مخدر به کشور بوده و این یکی از آسیب‌های این استان به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: باید برای پیشگیری، درمان و جلوگیری از بازگشت معتادان به دایره اعتیاد تلاش بیشتری صورت گیرد، البته در این جهت تنها یک دستگاه موفق نخواهد بود و دستگاه‌های مختلف در این جهت مسوولیت دارند و ستاد مبارزه با مواد مخدر می‌تواند نقش مدعی‌العموم را بر عهده داشته و پیگیر امورات باشد و در این جهت به یک حرکت هماهنگ و منسجم نیاز داریم.

آیت الله محامی گفت: یک بخش عمده در پیشگیری اطلاع‌رسانی به مردم و به ویژه نسل جوان است چرا که اعتیاد یکی از ابزارهای دشمن برای ضربه زدن به ماست و برنامه‌ریزی ویژه دارد تا با اعتیاد جوانان جامعه ما را از درون دچار مشکل کند.

وی اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها در مساجد، محلات و مدارس می‌تواند تا حدودی در افزایش آگاهی مردم نسبت به آسیب‌های مواد مخدر موثر واقع شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.