سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال بیش از ۷۴۳ به جشنواره ابوذر

طاهری گفت: بیش از ۷۴۳ اثر به دبیرخانه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمان رسیده است که در مرحله داوری و اعلام نظر قرار دارند.

محمدصادق طاهری با اشاره به اینکه بیش از ۷۴۳ اثر به دبیرخانه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کرمان که در مرحله داوری و اعلام نظر قرار دارند، گفت: عناوین ۳۰ اثر برتر در روز اختتامیه جشنواره ابوذر اعلام می شود و برگزیدگان ضمن دریافت لوح و تندیس جشنواره، جوایز نقدی خود را نیز دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به تاخیر در برگزاری جشنواره هشتم رسانه ای ابوذر کرمان بیان کرد: حادثه تروریستی تلخ در مسیر حرکت زائران سردل ها حاج قاسم و راهیان گلزار شهدای کرمان باعث شد تا این جشنواره با مقداری تاخیر برگزار شود.

دبیر هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان کرمان ادامه داد: آثاری که مربوط به حادثه تروریستی شهر کرمان و وقایع طوفان الاقصی هستند به دلیل اهمیت موضوع بیشتر مد نظر داوران قرار گرفت.

وی تاکید کرد: آثار مربوط به این ۲ واقعه در کنار آثاری که با محوریت شعار سال، مکتب شهید سلیمانی، روشنگری و جهاد تبیین، امید آفرینی، دستاوردها و گفتمان انقلاب اسلامی و غیره بیشترین میزان شرکت در جشنواره را داشتند.

طاهری با اشاره به افزایش آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره نسبت به دوره قبل تصریح کرد: آثار بسیار خوبی به لحاظ کیفیت به جشنواره رسیده که نشان می دهد، جامعه رسانه ای استان کرمان به لحاظ تولید محتوا پیشرفت کمی و کیفی دارد.

وی تصریح کرد: هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در اواخر بهمن در کرمان برگزار می شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.