سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس شورای وحدت استان قزوین:

حضور پرشور در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان می‌شود

رییس شورای وحدت استان قزوین گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای و مشارکت بالای سیاسی دشمنان نظام و انقلاب را هراسان می‌کند.

حجت الاسلام علی عباسی رییس شورای وحدت استان قزوین در جلسه شورای مرکزی و معاونان شورای وحدت استان قزوین که با موضوع گزارش عملکرد و تبیین برنامه‌های انتخاباتی برگزار شد، گفت: مهم‌ترین هدف شورای وحدت این است که در روز انتخابات همگی زیر پرچم الله جمع شویم.

وی با بیان اینکه شورای وحدت زیر نظر جامعه روحانیت قرار دارد، اضافه کرد: این جامعه علمدار دین است و زمانی که مردم درک کنند که حرف خدا در میان است، همه به میدان خواهند آمد.

عباسی ادامه داد: پیشنهاداتی مطرح شده مبنی بر اینکه جلساتی با حضور نامزد‌ها در قالب میزگرد تشکیل شود، یعنی هم موافقان و هم مخالفان در این برنامه‌ها حضور پیدا کرده و همه را به حضور پرشور دعوت کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: در خصوص کیفیت انتخاب داوطلبان نقد‌هایی داریم که چرا حق لحاظ نشد، اما به هر حال به سه نامزد نهایی رسیدیم و میثاق نامه‌ای به تهران ارسال کردیم تا در نهایت ۲ نامزد معرفی شود.

عباسی در خصوص نامزد‌های خبرگان رهبری نیز بیان کرد: نتیجه نهایی تا چهارشنبه /۱۸ بهمن/ از سوی شورای نگهبان اعلام می‌شود، اما فعلا سه نفر شامل آیت اسلامی، آیت الله تلخابی و آیت الله مظفری مورد تایید قرار گرفته اند.

رییس شورای وحدت استان قزوین در خصوص انتخاب نمایندگان مستقل وحدت که توسط شورای وحدت انتخاب و معرفی خواهند شد نیز اظهار کرد: یک توصیه کلی کشوری داشتیم که هر استانی اگر می‌تواند ورود کند، اما در استان قزوین به دلیل اینکه شورای وحدت و ائتلاف یکی بودند زیرساخت‌ها برای معرفی کاندیدا ایجاد نشده است.

عباسی بیان کرد: تشکیلات شورای وحدت هنوز در الوند و آبیک و بویین زهرا و آوج گسترش نیافته است، اما تلاش داریم تا دعوت به حضور حداکثری صورت گیرد و نامزد‌های ارزشی و انقلابی معرفی شوند.

در پایان این برنامه از معاونین شورای وحدت استان با اهدای لوح، تقدیر شد.

منبع/ ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.