سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میز خدمت مشاوران حقوقی در حاشیه شهر زاهدان برگزار شد

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی میز خدمت مشاوران قضایی و حقوقی در حاشیه شهر زاهدان برگزار شد.

زهرا ابراهیمی  گفت:: این میز خدمت با حضور چهار وکیل و ۲ قاضی برای کمک به رفع مشکلات حقوقی بانوان حاشیه شهر زاهدان در مسجد حضرت معصومه(س) برگزار شد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

وی تاکید کرد: مسجد به عنوان مرکز مهم دینی و مذهبی نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی داشته و محل مناسبی برای برگزاری دیدارهای عمومی و چهره به چهره مسوولان با مردم است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری میز خدمت در مساجد و حضور افراد تاثیر گذار همچون فعالان حوزه حقوقی در جمع مردم حرکتی ارزشمند است که زمینه طرح مشکلات و تسریع در حل شهروندان به ویژه بانوان را مهیا می کند.

وی تاکید کرد: یکی از مقوله هایی که در دفتر بانوان استانداری به طور ویژه در دستور کار دارد موضوع پیشگیری از وقوع جرم و کمک به رفع مشکلات حقوقی افراد کم بضاعت به وِیژه برای جامعه زنان است، چرا که هر جرم علاوه بر اینکه برای فرد و جامعه خسارت به همراه دارد دارای آثار فرهنگی و اجتماعی نیز است.

ابراهیمی اظهار کرد: در این راستا در هفته بزرگداشت مقام مادر نیز به همت دفتر بانوان استانداری با حضور ۶ وکیل و ۲ نفر از قضات و رییس دفتر حمایت از حقوق کودکان و زنان دادگستری استان خدمات رایگان قضایی به بانوان حاشیه شهر زاهدان که تمکن مالی نداشتند ارائه شد.

 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.