سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغییر محل دیدار گیتی پسند اصفهان و آنا صنعت قم

محل برگزاری دیدار تیم‌های «گیتی پسند» اصفهان و «آنا صنعت» قم در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال کشور تغییر کرد.

باشگاه گیتی پسند بعدازظهر دوشنبه اعلام کرد: محل دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند و آنا صنعت که قرار بود ساعت ۱۶ روز پنجشنبه در سالن «پیروزی» اصفهان برگزار شود، بدلیل همزمانی با برگزاری برنامه‌های دهه فجر به مجموعه «شاهنامه" این شهر تغییر کرد.

این باشگاه اصفهانی یادآور شد: زمان این دیدار تغییری نخواهد کرد و تماشای این دیدار برای همه علاقه‌مندان به فوتسال رایگان است.

مجموعه ورزشی شاهنامه از جمله ورزشگاه‌های تازه‌تاسیس اصفهان است که در خیابان «کاوه»، خیابان گلستان نرسیده به «چهارراه هسا» قرار دارد.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان پنجشنبه گذشته، چهار هفته پیش از پایان رقابت‌ها، با کسب پیروزی چهار بر صفر مقابل میزبان خود «فرش آرا» مشهد، برای پنجمین بار قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور شد.

گیتی پسند علاوه بر کسب پنج عنوان قهرمانی، هفت بار به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران دست یافته و این تیم در سال ۱۳۹۰ قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان آسیا شده است.

گیتی پسند تا اینجای رقابت‌ها تنها تیم بدون شکست لیگ برتر فوتسال ایران است که با ۲۱ بُرد و یک تساوی در حال ثبت یک رکورد تاریخی در فوتسال ایران است.

آنا صنعت قم، تنها تیمی است که در فصل جاری لیگ برتر موفق شده است از گیتی پسند امتیاز بگیرد و در هفته دهم دوررفت رقابت‌ها با تک گل امیر حمزه صدیق‌زاده، صدرنشین رقابت‌ها را متوقف کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.