تیم فوتسال گیتی پسند ایران در دومین دیدار خود در جام باشگاه های آسیا برابر تیم الریان قطر به برتری مقتدرانه دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عصر امروز 12 تیر دو تیم گیتی پسند ایران و الریان قطر در سالن یرموک کویت به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این تیم گیتی پسند بود که با ارائه یک بازی روان با نتیجه 7 بر صفر به پیروزی دست یابد.
درخشش افشین کاظمی
افشین کاظمی ملی پوش گیتی پسند از بازی اول یکی از موثرترین مهره های گیتی پسند بوده و در هر دو بازی هم گل هایی را وارد دروازه حریف کرده است. در بازی برابر الریان قطر گلهای گیتی پسند را حمیدرضا یوسفی(2 گل)، افشین کاظمی(2 گل) احمد اسماعیل پور، سعید تقی زاده و سجاد بندی سعدی هر کدام یک گل به ثمر رساندند.
نیمه طوفانی
در نیمه اول تیم گیتی پسند از همان ابتدا برتری خود را ثابت کرده و با گل های احمد اسماعیل پور و یوسفی از حریف خود پیش افتاد. الریان که با تصور سه امتیاز به میدان آمده بود تلاش زیادی داشت تا از تاکتیکهای مختلف گیتی پسند فرار کند اما بازی روان یاران علیرضا افضل موجب شد تا گل های گیتی پسند در این نیمه افزایش پیدا کند و گیتی پسند نیمه اول را با نتیجه 5 بر صفر به رختکن رفت.
گیتی پسند همچنان صدرنشین است
در نیمه دوم گیتی پسند به دنبال حفظ نتیجه بود و دو تیم بیشتر تنها دلخوش به حملات ضعیفی بودند که بر روی دروازه حریف ایجاد می شد.علیرضا افضل در این نیمه به بازیکنان خود دستور داده بود که انرژی خود را برای بازی های آینده ذخیره کنند.در این نیمه گیتی پسند تنها دوبار موفق به باز کردن دروازه حریف خود شد. گیتی پسند اصفهان با این بازی همچنان صدرنشین گروه خود باقی مانده و فردا در برابر یرموک کویت تیم میزبان قرار می گیرد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار