سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح جامع شهر ارومیه در ایستگاه آخر

طرح جامع شهر ارومیه هفته جاری در شورای عالی شهرسازی ایران نهایی می شود.

مدیر کل دبیرخانه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه بررسی طرح جامع شهر ارومیه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن تقدیر از اقدامات راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در تهیه طرح جامع شهر ارومیه  افزود: در این طرح مسائل جمعیت و محدوده در طرح مشخص و تایید شده و راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به عنوان کارفرمای طرح به خوبی انجام عملکرد در خصوص تهیه طرح و اقدامات کیفی داشتند و این روند با جدیت دنبال شده است.

مجید پاکساز  ادامه داد: در راستای بررسی نهایی طرح جامع شهر ارومیه سفری به آذربایجان‌غربی انجام شد که نظر اعضای کمیته فنی شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران که از نمایندگان سازمان‌های مختلف تشکیل شده است را جلب کرد و این مساله نشان از عملکرد مساعد استان بود.

وی گفت: بررسی‌های پایانی سند دستور کار طرح جامع شهر ارومیه طی هفته جاری در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران انجام می‌گیرد و بازدید‌های امروز تاثیر مثبت و فرصتی برای توسعه استان به شمار می‌رود.

پاکساز افزود: موضوع الحاق اراضی در قالب سند میانکار طرح جامع شهر ارومیه که در آبان ۱۴۰۱ به تصویب شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران رسیده به عنوان پتانسیل و نقطه قوتی جهت امکان افزایش ظرفیت تولید مسکن در شهر ارومیه است.

 مدیر کل دبیرخانه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران افزود: همچنین این طرح جبران بخشی از خدمات پشتیبان سکونت برای افق ۱۵ ساله می‌باشد.

وی تاکید کرد: سند دستور کار طرح جامع شهر ارومیه به عنوان یک خط مشی و هدف کلان در جهت تحقق چشم انداز طرح در افق ۱۵ ساله می‌باشد.

مدیر کل دبیرخانه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران  گفت: در این طرح توجه به مشارکت تمامی ذی‌نفعان از اهمیت بسزایی برخوردار و توجه به پتانسیل‌ها از اولویت‌های این طرح در نظر گرفته شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ارومیه قلب آذربایجان ❤
۰۴:۲۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
ارومیه ترک ❤ ارومیه قلب آذربایجان ❤خاک ابدی و خط قرمز ترک ها ❤یاشاسین اورمیه ❤یاشاسین آذربایجان ❤