سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال طرح برق‌رسانی در آذربایجان‌غربی آماده افتتاح شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال طرح در حوزه برق‌رسانی برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم همزمان با دهه فجر امسال آماده افتتاح شده است.

طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با اشاره به تصویب حدود ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های این استان، گفت: اصلاح، ساماندهی، کاهش تلفات، توسعه شبکه، برق‌رسانی به روستاها، هوشمند سازی و کنترل پذیری از جمله طرح‌هایی است که برای توسعه برق استان بودجه ۱۵ هزار میلیارد ریالی برای آن‌ها مصوب شده است.

وی ادامه داد: ۸ هزار میلیارد ریال برای افتتاح طرح‌های قبلی نقدینگی جذب شده تا تمامی طرح‌ها به اتمام برسد و برای دهه فجر امسال نیز ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد برای اتمام طرح‌ها در نظر گرفته شده بود که طی روز‌های آتی شاهد بهره‌برداری از آن‌ها خواهیم بود.

کیامهر با اشاره به روند تبدیل شبکه مسی به خودنگهدار در آذربایجان‌غربی اضافه کرد: تاکنون هزار و ۸۰۰ کیلومتر از شبکه تبدیل شده و تا آخر سال نیز سعی داریم این رقم را به ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر برسانیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در دهه فجر امسال نیز هزار و ۲۱۵ کیلومتر دیگر شبکه تبدیل شده به خودنگهدار افتتاح می‌شود.

کیامهر در خصوص اجرای طرح بهارستان نیز گفت: جابه‌جایی تیر‌های برق روستایی و تعویض سیم‌های مسی به کابل خودنگه دار در ۱۸۶ روستا در حال اجرا است که از این تعداد ۳۶ روستا در هفته دولت به اتمام رسیده و مابقی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.